بازسازی فضای مسکونی خاک پی خانه ایرانیان

چه قصد بازسازی فضای مسکونی برای کسب سود بیشتر را داشته باشید یا قصد دارید منزل مسکونی فعلیتان را به خانه رویاهای خود تبدیل کنید، بازسازی هر خانه یک کار بزرگ است. برای کمک به آسان ‌تر کردن فرآیند بازسازی فضای مسکونی، این راهنمای برنامه ‌ریزی نوسازی نهایی را گرد آوری کرده ‌ایم تا به شما در این مسیر کمک کنیم.

چرا که، بازسازی فضای مسکونی یا یک خانه، چه بزرگ باشد و چه کوچک، نیازمند توجه جدی به تمام جزئیات است. اما، اگر بتوانید به درستی و با یک برنامه روشن در ذهن، این کار را شروع کنید، قطعا می توانید از مشکلاتی که ممکن است در این مسیر ایجاد شود، خلاص شوید.

در اینجا چند مرحله ضروری که باید قبل از برداشتن ابزارها برای بازسازی فضای منزل دنبال کنید، آورده شده است.

بیشتر بدانید : آشنایی با بازسازی ویلا

اهداف نوسازی خود را مشخص کنید

این مهم است که بدانید، می خواهید با بازسازی فضای مسکونی خود به چه چیزی برسید و چرا اینکار را انجام می دهید. اگر برای جلوگیری از جابجایی در حال بازسازی هستید، کاری که اکنون انجام می ‌دهید باید تا چند سال دیگر همچنان نیازهای شما را تامین کند. بنابراین به اینکه به چند اتاق خواب و حمام و همچنین مقدار فضای نشیمن که در آینده نیاز خواهید داشت، به خصوص اگر خانواده در حال رشدی دارید، فکر کنید.

اگر انگیزه بازسازی شما برای افزایش ارزش ملک شما است، با یک مشاور املاک محلی صحبت کنید و بپرسید که افراد بیشتر به دنبال چه نوع املاکی در آن منطقه هستند و چه کاری می توانید برای بهبود خانه خود انجام دهید. وقتی نوبت به نوسازی برای کسب سود می رسد، باید بر روی این موضوع تمرکز کرد که انجام چه کارهایی، ارزش بیشتری به خانه شما نسبت به سایرین می بخشد، بنابراین باید بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

اگر در حال بازسازی یک ملک قدیمی هستید تا زندگی جدیدی به آن ببخشید، به یاد داشته باشید که این ساختمان ها، اغلب مسائل ساختاری اصلی به دنبال دارند. بنابراین لازم است بخش خوبی از بودجه خود را برای هر غافلگیری که ممکن است کشف شود اختصاص دهید.

 

اهداف نوسازی و بازسازی فضای مسکونی خود را مشخص کنید

 

یک چک لیست برای پروژه بازسازی فضای مسکونی تهیه کنید

بازسازی بیشتر شبیه ترمیم است و به معنی بازگرداندن چیزی به حالت اولیه خود، برای تجدید قوا و طراوت. بنابراین هنگام ارزیابی یک خانه برای بازسازی، درک پتانسیل آن مهم است و اینجاست که چک لیست نوسازی می تواند مفید باشد. هنگام مشاهده یک خانه، سوالات زیر را بپرسید:

  • آیا فضایی برای گسترش وجود دارد، خواه این یک فضای در قسمت پشتی خانه باشد یا تبدیل یک انبار یا زیرزمین به گاراژ؟
  • به خانه های همسایه نگاه کنید. آیا آنها در گرفتن مجوز برنامه ریزی برای بازسازی های مشابه آنچه شما در ذهن دارید موفق بوده اند؟
  • آیا خانه در مکان مناسب برای شما قرار دارد؟
  • چه مقدار از کار ساختاری و چه مقدار تزئینی خواهد بود؟
  • سقف قیمت خانه ها در این منطقه چقدر است؟ آیا بازسازی شما ارزش ملک را افزایش می دهد؟
  • از یک سازنده یا معمار بخواهید که نگاهی به ملک بیاندازد و نظر حرفه ای آنها را جویا شود.

در مورد اینکه چقدر می توانید هزینه کنید، واقع بین باشید

از حداقل سه سازنده، هزینه بازسازی فضای مسکونی را به صورت کتبی دریافت کنید و در مورد اینکه اینها شامل چه مواردی می‌شوند یا نه، واضح باشید. شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 45 تا 50 درصد هزینه مواد، 30 تا 35 درصد برای نیروی کار و 20 تا 25 درصد هزینه های مربوط به مالیات و عوارض را بپردازید.

همچنین لازم است یک بودجه اضافی برای مشکلات پیش بینی شده که ممکن است در طول فرآیند بازسازی ممکن است ایجاد شوند ،کنار بگذارید تا در این مواقع بتوانید به سرعت مشکل را برطرف کرده و فرآیند بازسازی فضای مسکونی را بدون ایجاد وقفه، ادامه دهید.

بیشتر بخوانبد : بازسازی نمای ساختمان 

از کارشناسان دعوت به همکاری کنید

اگر برای طراحی خانه خود به کمک نیاز دارید یا در حال کار با یک ساختمان چالش برانگیز هستید، همکاری با طراحان داخلی و معماران می توانند به شما کمک کنند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در واقع، با استخدام تیم های حرفه ای در زمینه بازسازی فضای منزل و طراحی داخلی به شما این اطمینان داده می شود که فضایی بی عیب و نقص و با در نظر گرفتن تمام جزئیات برایتان طراحی می شود. البته اینکار ممکن است هزینه بیشتری به همراه داشته باشد اما مطمئنا ارزش آن راخواهد داشت.

از سرمایه گذاری بیش از حد در بازسازی فضای مسکونی اجتناب کنید

به طور کلی، تعداد بزرگسالان و کودکانی که در خانه زندگی خواهند کرد و مدت زمانی که قصد دارید در آنجا بمانید، بر تصمیم گیری در مورد تعداد اتاق خواب و حمام مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. بنابراین اگر قصد اضافه کردن دو یا چند اتاق خواب را دارید، به دقت فکر کنید که آیا سرمایه زیادی خواهید داشت یا خیر.

برخی از کارشناسان معتقدند که نباید بیش از 10 درصد از ارزش خانه خود را برای بازسازی هزینه کنید، اما اگر قصد دارید 10 سال یا بیشتر در خانه زندگی کنید، ممکن است این کار در کوتاه مدت به معنای افزایش سرمایه باشد.

 

از سرمایه گذاری بیش از حد در بازسازی فضای مسکونی اجتناب کنید

 

با برنامه ریزی دقیق به خانه خود ارزش بیافزایید

حتی اگر قصد ندارید خانه خود را فورا بفروشید، باز هم در نظر بگیرید که چگونه یک بازسازی می تواند ارزش آن را افزایش دهد. طبق گفته کارشناسان فعال در این زمینه، یک قانون کلی خوب این است که حدود 10 درصد از ارزش خانه خود را برای بازسازی آشپزخانه و حدود 5 درصد را برای بازسازی سرویس بهداشتی خرج کنید.

استفاده از صفحه کابینت با کیفیت در رنگ های طبیعی و خنثی و بین کابینتی های جدید و مدرن و همچنین نورپردازی در زیر کابیت ها کمک می کند تا آشپزخانه فوق العاده لوکس به نظر برسد. همچنین استفاده از شیرآلات رده بالا یا متوسط، به ارزش ملک می افزاید و کمک می کند تا بعد از بازسازی فضای مسکونی ارزش ملک چند برابر بیشتر شود.

روی مواد کلیدی با کیفیت سرمایه گذاری کنید

مواد با کیفیت خوب، طول عمر خانه شما را افزایش می دهد و همچنین می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند. بنابراین در هنگام بازسازی فضای مسکونی  (Renovation of residential space )و تغییر لوازم و موارد کلیدی در ساختمان، حتما به عواملی مانند پایداری و تاثیرات محیطی، قابلیت سازه، عملکرد حرارتی، عایق صدا و آتش، حیوانات موذی و مقاومت در برابر رطوبت فکر کنید و سعی کنید لوازمی که بعد از بازسازی خانه مورد استفاده قرار می دهید، همگی از نوع باکیفیت، مرغوب و مد روز باشند.

 

روی مواد کلیدی با کیفیت برای بازسازی فضای مسکونی سرمایه گذاری کنید

 

به طور کلی، همکاری با یک تیم متخصص و حرفه ای در زمینه بازسازی فضای مسکونی یا تجاری – اداری می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات بهتر و درست تری در این زمینه بگیرید و تمام جزئیاتی که در این زمینه لازم است را در نظر داشته باشید تا در نهایت یا یازسازی عالی داشته باشید.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی 

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

272 401 26 021

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *