طراحی پارکینگ خاک پی خانه ایرانیان

پارکینگ یکی از ملزومات اساسی هر خانه ای است اما با این حال، یکی از آن بخش هایی است که از نظر طراحی نادیده گرفته می شود. ما نیز با شما هم عقیده ایم که گاراژ یا پارکینگ به اندازه سایر قسمت های خانه شما مهم نیست، اما بخشی از خانه شما است و سزاوار توجه و خلاقیت است و باید برای طراحی  پارکینگ نیز وقت بگذارید.

در ادامه این بخش، نحوه انجام این کار آمده است و به شما می گوییم که چگونه دکوراسیون پارکینگ را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

بهترین شرکت برای طراحی پارکینگ:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی پارکینگ خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی پارکینگ  می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

آشنایی با انواع طراحی پارکینگ:

 

  • طراحی پارکینگ کلاسیک | پارکینگ مجزا :

 

 

طراحی پارکینگ کلاسیک ، پارکینک مجزا

 

می توانید ماشین را در فضایی جدا از بقیه خانه پارک کنید. برای این منظور می توانید پارکینگ را در هر جایی در اطراف خانه از جمله حیاط جلو، حیاط کناری یا در عقب یا هر جایی که جادارتر باشد، قرار داد. اگر کمی خلایقت در طراحی دیوار پارکینگ داشته باشید، مطمئنا پارکینگ بسیار عالی و جذابی خواهید داشت.

برای اینکه کمی طراحی پارکینگ را زیباتر کنید، رنگ سفید را در همه جا استفاده کنید، و سپس ورودی گاراژ خود را با گیاه پیچک، گل و در صورت تمایل، سایبان تزئین کنید. اگر قرار است از پارکینگ خود برای دو ماشین استفاده کنید، چند گلدان از انواع مختلف گیاهان تهیه کنید تا دو طرف و حتی وسط گاراژ را احاطه کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی فضای سبز در بالکن کوچک

  • طراحی پارکینگ کوچک:

 

طراحی طراحی پارکینگ کوچک

اگر به فکر ایجاد یک طراحی دکوراسیون عالی برای پارکینگ خود هستید، می توانید رنگ درب پارکینگ خود را در سایه های خنثی انتخاب کنید و آن را با گیاهان خزنده و درختچه ها در هر طرف تکمیل کنید.

ایده این است که گاراژ را با طبیعت استتار کنید، به طوری که به نظر نمی رسد چنین ساختاری با بقیه فضای بیرونی شما مناسب نباشد. نقاشی کردن درب پارکینگ شبیه به یک فضای طبیعی و خیره کننده نیز یکی از ایده های عالی برای طراحی پارکینگ کوچک است.

بیشتر بخوانید: طراحی نمای ساختمان با چوب و سنگ

  • طراحی پارکینگ مدرن:

 

طراحی پارکینگ مدرن

گاهی اوقات صاحبان خانه ترجیح می دهند برای طراحی پارکینگ، به سراغ گاراژ نروند و ترجیح می دهند خودروهای خود را در یک فضای نیمه باز پارک کنند.

استفاده از یک فضای سرپوشیده در قسمتی از حیاط بهترین پیشنهاد در این مواقع است که ظاهری مدرن را برای پارکینگ فراهم می کند و جز ایده های بسیار عالی برای طراحی پارکینگ مدرن محسوب می شود.

برای ایجاد این مدل از طراحی دکوراسون داخلی پارکینگ می توانید از کانکس استفاده کنید و با ایجاد سقف بتنی بر روی کانکس، طراحی پارکینگ را به گونه ای انجام دهید که با سقف خانه شما هماهنگ باشد.

  • پارکینگ زیر زمینی| طراحی مدرن از پارکینگ:

 

پارکینگ زیر زمینی| طراحی مدرن از پارکینگ

حتی می توانید برای وسایل نقلیه خود سیستم پارکینگ زیرزمینی را انتخاب کنید، اگر زمین اطراف خانه شما اجازه چنین کاری را نمی دهد؛ این ایده،  یک گاراژ امن و مطمئن را برای ماشین شما در داخل حیاط فراهم می کند و در واقع ممکن است فضای بسیار بیشتری در داخل داشته باشد.

از این رو می توان از آن به عنوان یک فضای چند منظوره استفاده کرد. بنابراین اگر می خواهید خانه جدیدی بسازید، برای شما انتخاب مناسبی است که می توانید با استفاده از تکنولوژی، یک طراحی پارکینگ داشته باشید.

  • ایوان ماشین، طراحی پارکینگ کلاسیک:

 

ایوان ماشین، طراحی پارکینگ کلاسیک

اگر به فکر ایجاد یک طراحی دکوراسیون کلاسیک برای پارکینگ خود هستید، این ایده را در نظر داشته باشید. ورودی خانه شما می تواند ایوانی داشته باشد که ماشین در آن پارک شود، بدون هیچ در یا کرکره ای.

ایوان اتومبیل اگرچه به اندازه گاراژ یا پارکینگ زیرزمینی امن نیست، اما جلوه و عظمت خاص خود را دارد. شما می توانید در معماری ایوان، سبک کلاسیک را که مملو از ستون های مزین و سقفی زیباکه به عنوان امتداد نمای جلوی خانه شما عمل می کند، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی و اجرای روف گاردن کوچک

طرح پارکینگ در حیاط

اگر فضای اضافی در حیاط خود دارید، آن را به ساخت پارکینگ اختصاص دهید. به این ترتیب از محیط خود نهایت استفاده را می کنید و می توانید با ایجاد سقف و محیطی برای پارک خودرو و سایر وسایل نقلیه خود در آن از آنها مراقبت کنید و از اتفاقات ناخوشایند نور خورشید، باد و باران جلوگیری کنید. بهتر است برای حیاط خود یک طرح پارکینگ مناسب انتخاب کنید تا حیاط شما همیشه جذاب بماند.

ایده های جالب و جدید برای طراحی پارکینگ ونمای دیوار پارکینگ:

در ادامه چند نمونه از جالب ترین و جدیدترین ایده ها برای دکوراسیون پارکینگ  وعکس پارکینگ خانه را آماده کردیم که مطمئنیم یکی از این مدل ها، همان پارکینگ مورد علاقه شماست که می خواهید برای طراحی پارکینگ خانه های کوچک منزل خود از آن استفاده کنید:

 

 

تزیین پارکینگ منزلطراحی دیوار پارکینگعکس پارکینگ خانهعکس پارکینگ خانه

 

 

خلاصه مطلب

پارکینگ، یکی از قسمت های مهم و کاربردی برای هر خانه ای است. اگرچه معمولا اهمیت زیادی به طراحی داخلی یا طراحی پارکینگ داده نمی شود اما اگر این قسمت به درستی طراحی شود، می تواند یک نقطه جالب و غیر منتظره باشد. مثال ‌های بالا به شما نشان دادند که چگونه گاراژ ماشین خود را از نظر طراحی به سطح جدیدی برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *