طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی

مینیمالیسم یک جنبش هنری است که بر روی سادگی و کم بودن لوازم و وسایل زندگی تمرکز دارد. اگرچه طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی از دهه 1920 وجود داشته اما در چند سال اخیر به ویژه در ایران، محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرده است.

زیرا صاحبان خانه به طور فزاینده ای علاقه دارند که از وسایل و مبلمانی با خطوط طراحی تمیز، ایده های بیش از حد دراماتیک و مبلمان سبک و ساده در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنند و استفاده از قطعات و مبلمان حجیم و پرکار و عناصر تجملاتی، را به حداقل و صفر برسانند.

همه اینها منجر به انقلابی در طراحی دکوراسیون داخلی شد که قانون اصلی و مهم دارد: “کمتر بیشتر است”. – less is more – اما طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی فقط مربوط به حذف چیزهای اضافی نیست. بلکه در رابطه با یک طراحی داخلی زیبا و آرامش بخش است که در عین سادگی و کاربردی بودن، هرگز خسته کننده نباشد!

بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی هستید، ما اینجا هستیم تا به شما در این سفر برای کشف سادگی در بهترین حالت کمک کنیم.

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی وخانه مینیمال ایرانی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

اصول طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی:

برای اینکه برای ایجاد یک طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی آماده شوید، لازم است که ابتدا آمادگی رها کردن موارد اضافی را داشته باشید؛ زیرا خانه ای که به شکل مینیمالیستی طراحی می شود، فقط شامل موارد ضروری و کاربردی است.

بنابراین، اگر به دنبال یک طراحی داخلی مینیمال هستید، از شر وسایل اضافی در خانه خود خلاص شوید.در واقع، باید به خود یادآوری کنید که روی چیزهایی سرمایه گذاری کنید که واقعاً به آنها نیاز دارید و فقط وسایل و موارد ضروری و کاربردی را نگه دارید و سپس با در نظر گرفتن این نکات، بهترین طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی را برای منزل خود اجرا کنید.

طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی:

برای طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی به سبک ایرانی و طراحی بخش های مختلف خانه به سبک مینیمال باید نکاتی را در نظر داشت که در ادامه به آن می پردازیم:

  • طراحی آشپزخانه مینیمال ایرانی

طراحی آشپزخانه مینیمال به سبک ایرانی، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای شروع انجام دهید. در دکوراسیون مینیمال آشپزخانه ،تمرکز بر روی ایجاد خطوط طراحی تمیز برای ایجاد فضاهای ساده و مرتب است.

برای طراحی مینیمال آشپزخانه بهترین پیشنهاد این است که از رنگ سفید تک رنگ با سطوح نرم و یکنواخت استفاده کنید. کابینت ‌های بدون دسته با طرح های ساده ایرانی، چراغ ‌های آویز ساده و براق و کف‌ پوش‌ هایی با کمی تفاوت رنگ اما خنثی، می توانند بهترین ترکیب را برای یک طراحی آشپزخانه مدرن مینیمال ایرانی ایجاد کنند.

 

طراحی دکوراسیون مینیمال آشپزخانه به سبک ایرانی

بیشتر بخوانید: طراحی و احرای دکوراسیون مینیمال آشپزخانه

  • طراحی مینیمال اتاق خواب به سبک ایرانی

طراحی خانه مینیمالیستی باید یک پالت رنگی خنثی و تک رنگ داشته باشد که به راحتی قابل درک باشد. بنابراین بهترین پیشنهاد این است که همیشه رنگ های خنثی را برای اتاق های خود انتخاب کنید.

زیرا طراحی مینیمالیستی با انتخاب رنگ های ظریف و ملایم، به دنبال ساده سازی است. رنگ هایی مثل سفید، کرمی، طوسی، بژ و غیره رایج ترین طرح های رنگی برای طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی اتاق خواب هستند.

با این حال، می توانید از عناصر تاکیدی در اتاق استفاده کنید تا این مکان را پویا نگه دارید. اما به طور کلی، طرح رنگ غالب باید تک رنگ باشد که فضاهای دلپذیر، روشن و ظریف را ایجاد کند.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

 

طراحی دکوراسیون مینیمال اتاق خواب به سبک ایرانی

بیشتر بخوانید: چیدمان و دکوراسیون مینیمال اتاق خواب

  • طراحی دکوراسیون مینیمال سرویس بهداشتی به سبک ایرانی

هیچ چیزی به اندازه استفاده از رنگ سفید نمی تواند حس تمیزی را برای سرویس بهداشتی به همراه داشته باشد و از انجایی که طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی بر روی ایجاد ظاهری ساده، تمیز و مرتب تمرکز دارد.

بنابراین بهترین پیشنهاد برای طراحی سرویس بهداشتی مینیمال این است که مانند این تصویر، از یک طرح رنگ سفید تک رنگ با ترکیبی از کاشی با روکش آجری استفاده کنید و سایر وسایلی که قرار است در سرویس بهداشتی قرار بگیریند را کاملا ساده و ظریف انتخاب کنید زیرا همانطور که قبلا اشاره شد، طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی ، در مورد درک نیازهای شما و ساده نگه داشتن همه چیز است.

 

طراحی دکوراسیون مینیمال سرویس بهداشتی به سبک ایرانی

  • طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی با نور پردازی مناسب

برای اینکه این مدل از طراحی دکوراسیون را در فضای منزل خود اجرا کنید لازم است که از تمام نور طبیعی که می توانید استفاده کنید. باز کردن پنجره ها بهترین راه برای ورود نور و هوای تازه به درون خانه است اما باید در نظر داشته باشید که پرده پنجره ها را کاملا ساده انتخاب کنید.

سایر وسایل روشنایی که برای نورپردازی فضای خانه مورد استفاده قرار می گیرند نیز باید براق و از نظر طراحی ساده باشند و به صورت استراتژیک برای تامین روشنایی کار و همچنین برجسته کردن طراحی اتاق قرار گیرند.

استفاده از چراغ‌ های کف، چراغ‌ های آویز و چراغ‌ های رومیزی همگی جای خود را در این مدل از طراحی داخلی دارند، به شرطی که دارای طراحی ساده و شیک باشد.

 

طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی با نور پردازی مناسب

  • استفاده از تابلوهای هنری و ساده در طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی

یکی از راه ‌هایی که می‌ توانید خانه مینیمالیستی خود را خوشرنگ کنید، استفاده از هنر دیواری ساده است. می توانید آثار هنری ساده و ظریف اصیل ایرانی را انتخاب کنید و آنها را در قاب های ساده ترجیحا چوبی قرار دهید.

همانطور که می دانید طراحی های داخلی مینیمالیستی باعث ارتقای عملکرد در فضاهای کوچک می شوند. بنابراین، می توانید نقاشی دیواری کریستالی یا یک سری سطوح بازتابنده را نیز آویزان کنید. این عناصر نور طبیعی را منعکس می کنند و در نتیجه توهم یک اتاق بزرگتر را ایجاد می کنند.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

استفاده از تابلوهای هنری و ساده در طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی

  • اضافه کردن حس گرما در طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی

طراحی داخلی مینیمالیسم با ایجاد خطوط طراحی واضح و تمیز با عناصر اساسی و ضروری در فضای داخلی همراه است. اگرچه طراحی مینیمالیستی عالی به نظر می رسد، اما گاهی اوقات می تواند کمی بی روح باشد.

برای جلوگیری از ایجاد موضوع، با عناصر پر جنب و جوش و گرم به طرح های مینیمالیستی خانه خود جان بخشید. می ‌توانید با ترکیبی از سایه‌ ها و بافت‌ ها، حال و هوایی گرم و دنج را به فضای خانه خود اضافه کنید. برای این منظور، می ‌توانید تن رنگی گرم را انتخاب کنید و آن را به همراه رنگ ‌های مینیمالیستی تک رنگ اتاق خود بکار ببرید.

اضافه کردن حس گرما در طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی

در نهایت اگر تصمیم قطعی خود را برای اجرای طراحی دکوراسیون مینیمال ایرانی گرفته اید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، بهترین پیشنهاد این است که همین حالا با کارشناسان شرکت خاک پی خانه ایرانیان ارتباط برقرار کنید.

شرکت خاک پی خانه ایرانیان فعالیت رسمی خود را از سال 1399 آغاز نموده و تاکنون موفق به طراحی و اجرای چندین پروژه فروشگاهی، بازسازی و طراحی داخلی شده است. این مجموعه در تلاش است با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص، زمینه را جهت گسترش فعالیت‌های خود فراهم نماید.

شما می توانید با همکاری این شرکت اقدامات مربوط به بازسازی فضای اداری، فضای تجاری، فضای مسکونی، ویلا و نما را انجام دهید و یا طراحی و اجرا غرفه، فروشگاه های زنجیره ای، فضاهای اداری و تجاری، فضای مسکونی، ویلا و محصولات دکوراتیو و مبلمان را به کارشناسان متخصص این شرکت بسپارید تا خیالتان از بابت اجرای کار به بهترین شکل ممکن، راحت باشد.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *