طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب

در این مقاله سعی داریم جزئیات متریال مورد استفاده برای طراحی نمای ساختمان را بررسی کنیم و چند نمونه عالی از طراحی نمای ساختمان با چوب را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید آگاهی خود را افزایش داده و بهترین گزینه را از بین نمای ساختمان انتخاب کنید.

اولین چیزی که در مورد یک ساختمان به ذهن می رسد، چه برای تجارت یا حتی برای زندگی چیست؟ بله درست است! نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است که بحث زیبایی عملی هم هست.

از گذشته تا به امروز، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر به کار می رود شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین است. متریال به کار رفته عنصری ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن، دارای استحکام خوب، طول عمر خوب و استانداردهای لازم در برابر بودجه ای است که برای آن صرف می شود.

دنیای طراحان و معماران ساختمان بسیار وسیع است و آنها می توانند گزینه های زیادی را در اختیار ما بگذارند، این وسعت ایده برای کسانی که ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشند و در این زمینه متخصص نباشند، بسیار عالی است.

بهترین شرکت برای طراحی نمای ساختمان با چوب و سنگ

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

طراحی نمای چوبی ساختمان

طراحی نمای ساختمان با چوب، ظاهری فوق العاده گرم و طبیعی به ساختمان ها می بخشد. به همین دلیل است که این مصالح ساختمانی طبیعی برای پروژه ‌های بزرگ و کوچک ‌تر محبوبیت پیدا کرده است. اما اگر به دنبال مصالح نمای چوبی پایدار و کم تعمیر و نگهداری هستید، چوب “واقعی” همیشه بهترین گزینه نیست. جایگزین بسیار خوبی برای چوب وجود دارد: روکش نما با ظاهر چوبی اصیل که ترکیبی از مزایای چوب و سنگ است.

روکش نمای چوبی به چه تعمیراتی نیاز دارد، در صورت آتش سوزی چه اتفاقی می افتد و در مورد پایداری چوب “واقعی” چطور؟ این ها فقط برخی از سؤالاتی هستند که بسیاری از افراد هنگام در نظر گرفتن روکش پانل های چوبی برای طراحی نمای ساختمان با چوب مطرح می کنند.

چوب طبیعی در واقع نیاز به نگهداری و تمیز کردن دارد، رنگ آمیزی و لاک زدن چوب زمان زیادی را می گیرد و بدیهی است که چوب “واقعی” عملکرد ضعیفی در واکنش به آتش دارد. حتی زمانی که مواد بازدارنده آتش اضافه می شوند. به همین دلیل است که گفته می شود چوب “واقعی” هنوز هم برای طراحی نمای ساختمان با چوب ایمن نیست. یکی دیگر از مشکلات چوب طبیعی این است که وقتی در معرض رطوبت یا تغییر دما قرار می گیرند، منبسط یا منقبض می شوند و این موضوع باعث بی ثباتی ابعادی می شود که تنها در چند سال منجر به کاهش کیفیت نمای ساختمان خواهد شد.

خوشبختانه، پانل هایی که به طرح و رنگ چوب طراحی شده اند، یک جایگزین خوب و کاملاً پایدار برای روکش نمای چوبی از چوب واقعی هستند. این پانل های نما دقیقاً شبیه چوب واقعی هستند و از سنگ های آتشفشانی ساخته شده اند که می توانند به طور کامل بازیافت شوند. با انتخاب این متریال، چوبی پایدار، بدون تعمیر و نگهداری و مقاوم در برابر آتش دریافت خواهید کرد. این پانل ها در طرح ها و اندازه های زیادی موجود هستند، بنابراین همیشه یک محصول با تطابق کامل برای پروژه شما وجود دارد.

 

مزایای استفاده از پانل چوبی برای طراحی چوب در نمای ساختمان

  1. پانل های چوبی مورد استفاده برای طراحی نمای ساختمان با چوب، از نظر ابعادی پایدار هستند و نسبت به رطوبت و تغییرات دما حساس نبوده و با استفاده از این متریال دیگر نگران پوسیدگی چوب به کار رفته در طراحی نمای ساختمان با چوب نخواهید داشت. این پانل های چوبی حتی در شدیدترین شرایط آب و هوایی منقبض یا منبسط نمی شوند و ساخت و ساز شما همیشه پایدار خواهد ماند.
  2. برخی از این پانل های چوبی از سنگ های آتشفشانی ساخته شده است، به این معنی که طبیعتاً می تواند دمای بسیار بالا را تحمل کند و با واکنش به آتش و گرما، می تواند به عنوان متریال غیر قابل احتراق طبقه بندی شوند.
  3. پانل های چوبی مورد استفاده برای طراحی نمای ساختمان با چوب، دارای یک لایه حفاظتی اضافی هستند. و به پانل های نما خاصیت خود تمیز شوندگی می دهد. خاک روی نما به سادگی توسط آب باران شسته می شود. حتی دوده ها نیز به راحتی قابل حذف است!
  4. روکش نمای چوبی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است. این لایه محافظ همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را بیشتر تقویت می کند، بنابراین ثبات رنگ را حتی بهتر می کند.
  5. پانل های چوبی مورد استفاده برای طراحی نمای ساختمان با چوب دارای تنوع رنگی بسیار زیادی بوده و می توانید متناسب با سلیقه خود، بهترین و مناسب ترین رنگ از این پانل های چوبی را برای نمای ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید و یک طراحی عالی از نمای ساختمان با چوب داشته باشید.

 

طراحی نمای ساختمان با چوب و سنگ:

در ادامه نمونه های بسیار متنوع و خاصی از طراحی نمای ساختمان با سنگ و چوب را ببینید و ایده بگیرید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *