چیدمان پذیرایی به سبک مدرن + تعدادی ایده تزیین اتاق پذیرایی

به طور کلی، طراحی پذیرایی سبک مدرن، حول محور اصل “کمتر بیشتر است (less is more)” می چرخد. بنابراین دکور کلی باید دارای حداقل مبلمان و مبلمان کاربردی باشد تا فضایی بدون آشفتگی در اینجا چند عنصر طراحی وجود دارد که می توانند به طرز ماهرانه ای در طراحی پذیرایی سبک مدرن شما ادغام شوند تا ظاهری مدرن تر و شیک تر به آن ببخشند.
اتاق نشیمن و پذیرایی شما جایی است که بخش اجتماعی زندگی در خانه اتفاق می ‌افتد و فضا به گونه ای طراحی شده است تا طبق تصمیم شما مورد استفاده قرار گیرد: سرگرمی، گذراندن وقت با خانواده و مهمانان، تماشای تلویزیون یا غیره.

 

بهترین شرکت طراحی برای پذیرایی سبک مدرن و تزیین اتاق پذیرایی:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

272 401 26 021

طراحی پذیرایی به سبک مدرن با در نظر گرفتن یک طرح پلان باز

در یک طرح باز، شما آزادی استفاده موثر از فضای منفی را دارید. بهتر است یک طراحی کلی از فضایی که در اختیار دارید داشته باشید تا ظاهری یکنواخت به فضا ببخشید. به عنوان مثال، یک طرح رنگی مشابه برای غذاخوری و نشیمن در نظر بگیرید، به طوری که هر دو فضا یکپارچه به نظر می رسند. در واقع بهترین بخش طراحی با پلان باز این است که حس جادار بودن را ایجاد می کند.

طراحی پذیرایی به سبک مدرن با در نظر گرفتن یک طرح پلان باز

در چیدمان پذیرایی به سبک مدرن اجازه دهید نور طبیعی وارد شود

نور طبیعی و هوای تازه اجزای ضروری طراحی و چیدمان پذیرایی سبک مدرن هستند زیرا فضا را روشن و مطبوع نشان می دهند. بنابراین نور طبیعی کافی را وارد کنید و فضای بیرون را با فضای داخلی با پنجره های شیشه ای بزرگ، درهای فرانسوی، درهای شیشه ای کشویی و دیوارهای شیشه ای با شیشه های کف تا سقف ادغام کنید و با انتخاب پرده مناسب، شدت نور را تنظیم کنید.

در چیدمان پذیرایی به سبک مدرن اجازه دهید نور طبیعی وارد شود

تزیین اتاق پذیرایی به سبک مدرن با پالت رنگ خنثی در فضاهای کوچک

برای فضاهای کوچک، یک پالت رنگ خنثی در سایه های سفید، بژ یا خاکستری توصیه می شود. این انتخاب به این دلیل است که رنگ‌ های روشن حداکثر نور را منعکس می‌کنند و فضا را بزرگ ‌تر نشان می ‌دهند. اگر طرحی که در نظر دارید بیش از حد یکنواخت به نظر می ‌رسد، می ‌توانید با اضافه کردن رنگ ‌های جذاب از طریق دیوارهای برجسته یا با وسایل ساده مانند کوسن، فرش، آثار هنری و غیره آن را بشکنید. مطمئن شوید که همه رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند و ظاهری متعادل به فضا می‌ دهند.

تزیین اتاق پذیرایی به سبک مدرن با پالت رنگ خنثی در فضاهای کوچک

مبلمان شیک برای طراحی پذیرایی سبک مدرن

بهتر است برای طراحی پذیرایی سبک مدرن، مبلمان راحت و  شیکی را انتخاب کنید. اثاثه یا لوازم داخلی ممکن است شامل موادی مانند چرم یا پارچه های طبیعی در بافت های مختلف باشد. اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، از مبلمان پرزرق و برق خودداری کنید و برای جلوگیری از به هم ریختگی، قطعات مبلمان را بر اساس اندازه اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.

مبلمان شیک برای طراحی پذیرایی سبک مدرن

انتخاب مواد طبیعی برای طراحی پذیرایی سبک مدرن

مواد طبیعی مانند چوب بامبو و سنگ به فضا گرما می بخشند و همچنین پایدار هستند. این موارد را می توان در تزیین دیوار، کفپوش و مبلمان در اتاق نشیمن خود گنجاند تا آن را مدرن و در عین حال جذاب جلوه دهد.

انتخاب مواد طبیعی برای طراحی پذیرایی سبک مدرن

ایجاد فضای ذخیره سازی داخلی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

برای اینکه اتاق پذیرایی خود را از شلوغی دور نگه دارید، مبلمانی را انتخاب کنید که دارای فضای داخلی باشد. از این فضاها می توان برای ذخیره هر چیزی که نیازی به دیدن ندارد استفاده کرد. یک قفسه کتاب، یک میز تلویزیون با کشو، یک کاناپه با فضای ذخیره‌ سازی مخفی، همگی راه ‌هایی برای اطمینان از اینکه چیزهای زیادی در بیرون نریزند، هستند.

ایجاد فضای ذخیره سازی داخلی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

اضافه کردن جزئیت فلزی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

یک دکور مدرن و پیشرفته با پرداخت های فلزی صیقلی مانند کروم و SS (فولاد ضد زنگ) در قاب آینه، لوازم جانبی دیوار، چراغ های آویز، میزهای فولادی و غیره ایجاد کنید. همچنین می ‌توان از این روکش ‌ها بر روی دستگیره‌ های در، دستگیره ‌های کابینت و قاب عکس استفاده کرد تا یکنواختی ایجاد کند.

اضافه کردن جزئیت فلزی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

نمایش حداقل لوازم جانبی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

به جای شلوغ کردن فضا با تابلوهای کوچکتر و لوازم جانبی دیوار، یک قطعه بزرگ از هنر مدرن انتزاعی را روی دیوار به نمایش بگذارید. اتاق پذیرایی را با قطعات برجسته و گیاهان براق تزئین کنید تا زیبایی و لطافت بیشتری برای فضا ایجاد شود.

نمایش حداقل لوازم جانبی در طراحی پذیرایی سبک مدرن

اضافه کردن کمی تجمل در طراحی پذیرایی سبک مدرن

افزودن جذابیت به اتاق پذیرایی مدرن شما می تواند الهام بخش فعالیت های روزانه شما باشد تا بیشتر حول ترجیحات و امیدهای خود در مورد آینده متمرکز شوید. این طراحی تماشایی اتاق نشیمن ممکن است دارای جزئیاتی باشد که می توانید ایده بگیرید تا کمی تجمل پنج ستاره را به زندگی روزمره خود اضافه کنید.

اضافه کردن کمی تجمل در طراحی پذیرایی سبک مدرن

خلاصه مطلب

برای اینکه طراحی پذیرایی سبک مدرن و جذابی داشته باشد لازم است ابتدا فضایی که در اختیار دارید را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید و بعد مطابق با این فضا و ترجیحات خود بهترین مبلمان و لوازم جانبی را برای چیدمان پذیرایی به سبک مدرن اضافه کنید. هر چه برای اینکار هوشمندانه تر و خلاقانه تر عمل کنید نتیجه کار شگفت انگیز تر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *