بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار، می تواند روح تازه ای در کسب و کار شما ببخشد، به کارمندان شما انگیزه دهد و برای مراجعه کنندگان شما احساس خوشایندی ایجاد کند. یک دفتر راحت و الهام بخش اغلب به معنای بهره وری بالاتر، غرور شرکت و وفاداری کارکنان است و انتخاب صحیح در دکوراسیون اداری می تواند به دستیابی به این اهداف و همچنین بیان برند شما کمک کند.

به طور کلی، بازسازی ساختمان اداری نباید خیلی گران باشد. با اتخاذ رویکرد نوآورانه برای بازسازی و انتخاب حرفه ای و مناسب، می توان در هزینه بازسازی ساختمان اداری صرفه جویی کرد و نتایج عالی به دست آورد. در واقع، چه به فضای بیشتری برای دفاتر نیاز داشته باشید و چه بخواهید دیوارها را برای یک محیط کاری مشارکتی تر خراب کنید، برنامه ریزی برای بازسازی شرکت، یک تلاش گروهی است. از پیدا کردن طراح مناسب گرفته تا استخدام یک مهندس و پیمانکار، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما ما اینجا هستیم تا به آسان ‌تر کردن آن کمک کنیم.

برنامه ریزی هوشمند پایه و اساس یک نوسازی اداری روان است. برای جلوگیری از اشتباهات طراحی و حفظ بودجه خود، این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید مراحل بازسازی ساختمان اداری را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

بهترین شرکت برای  بازسازی ساختمان اداری و دکوراسیون اداری

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

چرا باید به فکر بازسازی دفتر اداری بود؟

چرا باید به فکر بازسازی دفتر اداری بود

هر صاحب کسب و کار باید اطمینان حاصل کند که کارمندانش فضای کاری ایمن دا رند و از این طریق، بهره وری انها را تقویت کند. بنابراین اگر دفتر شما از چند دهه گذشته بازسازی نشده است یا محیط کار شما فضایی خسته کننده دارد، بازسازی می تواند روحیه تیم شما را تقویت کند و حتی ممکن است به افزایش ارزش فروش مجدد ساختمان اداری شما نیزکمک کند.

بازسازی ساختمان اداری

بازسازی دفتر اداری

برای اینکه مراحل بازسازی ساختمان اداری به بهترین شکل ممکن پیش رود می توانید می توانید مراحل زیر را در چک لیست خود قرار دهید و به این ترتیب عمل کنید:

قدم اول: اهداف بازسازی دفتر خود را مشخص کنید

اهداف بازسازی دفتر خود را مشخص کنید

قبل از شروع فرآیند طراحی، یک پایان واضح را در ذهن داشته باشید. نتیجه ای که می خواهید باید هر جنبه ای از روند بازسازی را نشان دهد. از سوالات زیر برای کمک به تعیین اهداف بازسازی دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود استفاده کنید.

  • آیا به میزهای بیشتری برای کارمندان خود نیاز دارید؟
  • آیا چیدمان دفتر شما می تواند کارآمدتر باشد؟
  • آیا تیم شما از فضاهای باز که در آن می توانند همکاری کنند قدردانی می کنند؟
  • آیا اتاق های کنفرانس کافی برای تمام جلسات ضروری وجود دارد؟
  • آیا آشپزخانه و سرویس بهداشتی شما به اندازه کافی برای کارکنان فعلی شما بزرگ و مناسب است؟
  • آیا مسائل ایمنی مانند خطرات زمین خوردن یا خروجی های مناسب در مواقع اضطراری دارید؟
  • آیا دفتر شما برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی است؟

هنگامی که اهداف خود را در ذهن دارید، چند سوال لجستیکی یا تدارکاتی نیز وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • بودجه بازسازی شما چقدر است؟ آیا جایی برای هر گونه حوادث احتمالی که ممکن است پیش بیاید دارید؟
  • آیا در حین بازسازی نیاز به بستن دفتر دارید؟
  • آیا برای بازسازی نیاز به کمک خارجی دارید، مانند یک شرکت مشاوره؟
  • آیا بعد از بازسازی به مبلمان اداری جدید نیاز دارید؟
  • چه زمانی تعمیرات باید کامل شود؟

بیتشتر بخوانید :بازسازی نمای ساختمان

قدم دوم: تحقیق در رابطه با طراحان و پیمانکاران

تحقیق در رابطه با طراحان و پیمانکاران

این مهم ترین مرحله در فرآیند بازسازی دفتر شما است. وقتی نوبت به انتخاب تیمی می ‌رسد که بازسازی شما را انجام می ‌دهد، پیدا کردن افرادی که به خوبی با هم کار می ‌کنند بسیار مهم است، زیرا آنها باید در طول فرآیند با یکدیگر همکاری کنند. به طور کلی برای بازسازی ساختمان اداری ممکن است به این افراد نیاز داشته باشید:

  • تیم طراحی داخلی و معماری
  • پیمانکار عمومی یا شرکت بازسازی شرکتی
  • مدیر پروژه داخلی
  • شرکت معتبر اجاره کمپرسی برای خارج کردن زباله های حاصل از بازسازی
  • استخدام طراح داخلی و پیمانکار عمومی به طور همزمان دارای چندین مزیت است. اکثر پیمانکاران عمومی از قوانین ساختمان و همچنین هرگونه محدودیت سازه ای که ممکن است بر طراحی تأثیر بگذارد آگاه هستند.

نکته حرفه ای: هنگام جمع آوری پیشنهادات، به دنبال سازمان هایی باشید که تجربه زیادی در زمینه بازسازی ساختمان اداری دارند. همیشه از مشتریان قبلی مرجع بخواهید و از آن ساختمان ها دیدن کنید تا کار آنها را از نزدیک ببینید.

بیتشر بخوانید :بازسازی ساختمان

قدم سوم: ساختمان خود را ارزیابی کنید

ساختمان خود را ارزیابی کنید

هنگامی که تیم را مستقر کردید، تا زمانی که یک بازرسی حرفه ای ساختمان برای بررسی آزبست، سرب، قالب و سایر مواد خطرناکی که ممکن است در دیوارهای کسب و کار شما پنهان شده باشند، انجام نشده است، بازسازی را شروع نکنید. این کار ممکن است از نظر زمان و پول هزینه بیشتری داشته باشد، اما ارزش تلاش برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه و کمک به فروش مجدد را دارد.

سایر مواردی که باید قبل از بازسازی ساختمان اداری ارزیابی شوند عبارتند از:

  • وضعیت سیستم های الکتریکی، لوله کشی و مکانیکی فعلی
  • وضعیت دیوارهای باربر و تیرهای نگهدارنده
  • عناصر تاریخی بنا که حفظ آنها مهم است
  • وضعیت سیستم های هشدار اضطراری
  • دقت ارزیابی های قبلی ساختمان (در صورت وجود)

بیشتر بخوانید:بازسازی خانه های قدیمی

قدم چهارم: فضای اداری جدید خود را طراحی کنید

فضای اداری جدید خود را طراحی کنید

هنگامی که ساختمان و دفتر اداری شما ارزیابی شد و از قوانین ساختمان و محدودیت های سازه ای مطلع شدید، وقت آن است که تیم طراحی را وارد کار کنید. به هدف بازسازی شرکت خود رجوع کنید و انتظارات خود را به صورت مکتوب بیان کنید تا یک یادداشت کامل و دقیق وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که در این مورد باید کاملا واضح و مشخص باشید. به عنوان مثال، اگر نیاز به ایجاد یک فضای کاری مشترک برای 10 کارمند دارید و در عین حال فضایی برای پنج اطاقک اضافی ایجاد کنید؛ این موضوع را کاملا دقیق و واضح بیان کنید.

نکته حرفه ای: از تیم طراحی خود بخواهید حداقل دو مدل بالقوه از فضای جدید آماده کنند تا گزینه هایی برای انتخاب داشته باشید. یک طرح نهایی را بر اساس آنچه که برای فرهنگ اداری شما بهتر کار می کند انتخاب کنید.

قدم پنجم: برنامه را به کارکنان ابلاغ کنید

برنامه را به کارکنان ابلاغ کنید

برنامه های نوسازی دفتر باید در اسرع وقت به اطلاع کارکنان شما برسد. حتی اگر قصد ندارید دفتر را در طول فرآیند ببندید، به آنها اطلاع دهید که چه زمانی بازرسی و ساخت و ساز انجام می شود و چگونه کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرد.

چه چیزهایی را باید در حین بازسازی دفتر با کارمندان خود در میان بگذارید:

  • دلایل و مزایای بازسازی
  • زمانی که تیم ها در دفتر کار می کنند
  • هرگونه برنامه ریزی برای جابجایی کارکنان به یک فضای اداری موقت
  • تاریخ پایان بازسازی ساختمان اداری
  • برای دریافت پاسخ در رابطه با هر گونه سوال یا نگرانی به چه کسی باید مراجعه شود

بیشتر بخوانید:بازسازی ویلا

قدم ششم: فرآیند نوسازی را آغاز کنید

فرآیند نوسازی را آغاز کنید

شما برنامه ریزی کرده اید، استخدام کرده اید، بازرسی کرده اید و همه چیز تایید شده است و حالا وقت آن است که بازسازی دفتر خود را شروع کنید. به یاد داشته باشید که یک خط ارتباطی باز بین مدیر پروژه داخلی خود، تیم طراحی و خدمه ساخت و ساز حفظ کنید. اگر دفتر شما در طول دوره بازسازی بسته است، روزهایی را برای بررسی پیشرفت برنامه ریزی کنید. پیام های آماده برای ارسال به کارمندان در صورت وجود تاخیر در پروژه داشته باشید.

60 عکس جدید و ترند 2023 صرفا جهت ایده گرفتن برای بازسازی دفتر و ساختمان اداری :

خلاصه مطلب

بازسازی ساختمان اداری و شرکتی نه تنها فضای فیزیکی کافی برای کار کارکنان در اختیار شما قرار می دهد، بلکه می تواند کیفیت و بازدهی کار را نیز تقویت کند. گرفتن فضایی که با سبک فعالیت شما تناسب ندارد و تبدیل آن به محیطی مدرن و مشارکتی می تواند روحیه و نتیجه شما را تقویت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *