بازسازی نما خاک پی خانه ایرانیان

نمای خانه شما بخش بسیار مهمی از طراحی بیرونی است زیرا سبک را برای بقیه ساختمان تعیین می کند و همچنین به دلیل تأثیر آن بر بهره وری انرژی قابل توجه است.

بازسازی نما خانه را باید به عنوان طرح تجاری یا پروژه ای که از صفر شروع می کنید در نظر بگیرید. اما مهم است که از قبل برای بازسازی آماده شده باشید. انجام این کار به شما کمک می کند تا کل فرآیند به خوبی اجرا شود و بودجه دقیق تری برای این کار در نظر بگیرید.

در ادامه این بخش، در مورد 5 دلیل برای بازسازی نما و مزایای انجام این ک کرده ایم.

بازسای نما به دلیل افزایش ارزش خانه

یک نمای بازسازی شده ارزش خانه شما را افزایش می دهد و در زمان فروش ملک، سرمایه گذاری خوبی است. زیرا خریداران بالقوه از خانه ای با نمای جدید قدردانی می کنند، بنابراین انتخاب متریال مناسب برای بازسازی کردن نما بسیار مهم است. برای این منظور، باید محصولات مقاوم و پایدار مانند سنگ طبیعی، را نسبت به سایر مواد روکش دار را در اولویت قرار دهید.

 

بازسای نما به دلیل افزایش ارزش خانه

 

دلایل مهم و اصلی برای بازسازی نمای ساختمان

به طور کلی، دلایل زیادی برای بازسازی کردن نمای ساختمان وجود دارد که در ادامه به مهم ترین دلایل آن اشاره کردیم:

  • برای بهبود عایق کاری و راندمان انرژی

نمای قدیمی یا آسیب دیده بر تعادل گرمایش و سرمایش خانه شما تأثیر می گذارد. اگر نمی خواهید مصرف انرژی خانه خود را افزایش دهید، باید عایق کاری را بهبود ببخشید و موثرترین مکان برای افزودن عایق به خانه های قدیمی، دیوارهای بیرونی است. امروزه می توانید از بین انواع عایق های دیوار خارجی، یکی را انتخاب کنید و به این ترتیب، می توانید آب و هوای داخلی راحت تری ایجاد کنید و در عین حال بهره وری انرژی خانه خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

  • برای خودداری از هزینه های اضافی نگهداری

برای جلوگیری از هزینه های اضافی، بازسازی کردن نمای ساختمان با مصالح مناسب ضروری است. نگهداری خوب می تواند عمر نما ساختمان را افزایش دهد و از مشکلات یا آسیب های آینده نیز جلوگیری کند. به طور کلی، سنگ طبیعی یک ماده عالی برای نمای بیرونی است زیرا در برابر نامساعدترین شرایط آب و هوایی مقاومت می کند و تقریباً نیازی به نگهداری ندارد.

  • برای کاهش سطح رطوبت در خانه

افزایش رطوبت به مرطوب شدن دیوارها توسط آب موجود در خاک اشاره دارد که می تواند منجر به ایجاد ظاهر شوره زده و جدا شدن پوشش دیوارها شود. بنابراین برای کاهش این مشکل، لازم است پوشش ضد رطوبت و مناسبی برایدیوارهای تحت تأثیر رطوبت مورد استفاده قرار گیرد تا سطح رطوبت در خانه به حداقل برسد.

  • برای افزایش زیبایی دیوارهای خارجی ساختمان

اگر نمایی شیک و مدرنی را برای ساختمان خود می خواهید، باید ظاهر و نمای آن را تغییر دهید. با جایگزینی پنجره ها، رنگ آمیزی درها یا نصب روکش سنگ طبیعی با استفاده از ترکیبات نوآورانه، می توانید ظاهری تازه به نمای ساختمان ببخشید. به همین دلیل است که بازسازی نما می تواند تاثیر چشم گیری در افزایش زیبایی ساختمان و افزایش ارزش فروش مجدد آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد بازسازی ویلا بدانید 

دلایل مهم و اصلی برای بازسازی نمای ساختمان

 

چگونه برای بازسازی نما ساختمان برنامه ریزی کنیم؟

اگر به فکر بازسازی کردن نمای ساختمان هستید، لازم است قبل از هر اقدامی یک برنامه ریزی دقیق و کامل در رابطه با این کار داشت هباشید و سپس مراحل ضروری و لازم برای بازسازی کردن نما ساختمان را انجام دهید:

  • ایجاد یک طرح

بهترین و همچنین خسته کننده ترین بخش در انجام یک پروژه مانند بازسازی نمای ساختمان، ایجاد و توسعه یک برنامه است. این شامل تعیین طرحی است که می خواهید ببینید و دانستن جزئیات می شود. هنگام ساختن یک طرح، مهم است که به تغییراتی فکر کنید که واقعاً با ساختمان اصلی کار می کند.

به عنوان مثال، آیا مایلید افزونه هایی داشته باشید که کاملاً با ملک شما ترکیب شود و جذابیت محدود آن را افزایش دهد؟ آیا فقط می خواهید ظاهر اصلی آن را بازیابی کنید؟ یا می خواهید به طور چشمگیری نمای بیرونی خانه خود را بازسازی کنید؟ با این پروژه می خواهید چه کاری انجام دهید؟

به طور کلی، هنگام ساخت یک طرح، بهتر است با یک معمار یا مهندس مشورت کنید تا آنها بتوانند تمام احتمالاتی را که ممکن است در نظر نگرفته باشید را ببینند. برنامه ای از کارها تهیه کنید و در مورد آن شفاف باشید. تمام مراحلی را که می خواهید در بازسازی کردن نمای خانه خود انجام دهید را فهرست کنید.

  • بودجه خود را تنظیم کنید

پس از برنامه ریزی برای پروژه خود، مرحله بعدی تنظیم بودجه است. بسیار مهم است که کل هزینه پروژه نوسازی را محاسبه کنید تا ببینید در صورت امکان مالی، چه چیزی می خواهید. همچنین اطمینان حاصل کنید که برای تعیین میزان کارهایی که باید انجام شود، ملک را به درستی ارزیابی کنید.

به این ترتیب، می توانید یک برنامه مالی دقیق و جامع در محل خود داشته باشید و هزینه مربوط به نوسازی نما ساختمان را با دقت بیشتری برآورد کنید.

  • محدودیت های نوسازی را بشناسید

مناطق مختلف محدودیت های نوسازی متفاوتی دارند. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی برای بازسازی نمای ساختمان، حتما اطلاعات دقیقی در رابطه با محدودیت های نوسازی از شهرداری داشته باشید تا با خیال راحت و بدون ایجاد هیچ مشکلی، بتوانید به انجام این کار بپردازید.

  • در رابطه با انجام بازسازی نما به صورت شخصی یا همکاری با یک پیمانکار تصمیم بگیرید

اگر نوسازی نمای خانه شما مستلزم کارهای ساده ای است و برای انجام آن به اندازه کافی مهارت دارید، می توانید این کار را به صورت شخصی انجام دهید. با این حال، حتی اگر توانایی انجام برخی کارها را دارید، واقع بین باشید و خود را بسنجید که آیا واقعاً توانایی انجام سایر کارهای جزئی مربوط به بازسازی نما را نیز دارید یا خیر.

اما اگر زمان آزاد محدودی دارید، ممکن است این موضوع کل پروژه نوسازی را طولانی کند که می تواند عواقب غیر ضروری مانند خراب شدن مواد و خوردگی داشته باشد. در این شرایط بهترین کار این است که با یک تیم تخصصی که در زمینه بازسازی نما  (Reconstruction of the facade of the house )فعال هستند همکاری کنید تا کار بازسازی کردن نمای ساختمان در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

همانطور که می دانید، نما دیوار بیرونی و قابل رویت یک ساختمان است که می تواند از مواد مختلف ساخته شود یا با مواد مختلف روکش شود و نمای ساختمان نه تنها تاثیر به سزایی در افزایش زیبایی ساختمان دارد بلکه در افزایش بهره وری انرژی و جلوگیری در نفوذ رطوبت به داخل ساختمان نیز موثر است. به همین دلیل، لازم است اقدامات ضروری را در جهت ایجاد یا بازسای نما ساختمان انجام دهید تا ملک شما در بهترین شرایط ممکن باشد.

بیشتر بخوانید : بازسازی فضای مسکونی 

بهترین شرکت بازسازی و  طراحی دکوراسیون داخلی 

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

272 401 26 021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *