طراحی دکوراسیون فست فود

برای طراحی دکوراسیون فست فود، نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که در کمترین زمان ممکن رستوران و فست فود شما به یک بحث داغ و اول در شهر تبدیل شود.

به طور کلی، طراحی دکوراسیون فست فود یا طراحی ‌های داخلی رستوران ‌ها بر نحوه‌ ی درک مشتریان از رستوران شما تأثیر می‌ گذارند و همچنین بر رفتار سفارش ‌دهی آن ‌ها نیز تأثیر می‌ گذارند.

راه اندازی یک رستوران فقط ایجاد یک آیتم منوی مفصل برای جلب رضایت و توجه مشتریان نیست بلکه از شما خواسته می شود که محیط مناسب و فضای داخلی مناسبی نیز برای رستوران یا فست فود خود ایجاد کنید تا مشتریان بیشتری را به رستوران شما جذب کند.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با بهترین و کاربردی ترین نکات برای طراحی دکوراسیون فست فود مدرن و کوچک آشنا شوید و از این طریق بهترین طراحی و دکوراسیون را برای رستوران خود اجرا نمایید.

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی چیست ؟

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون فست فود کوچک و مدرن:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

نکات کاربردی برای طراحی دکور فست فود کوچک و مدرن:

رستوران شما باید طوری طراحی شده باشد که مشتریان شما را به رستوران های شما جذب کند. ایده های مختلف چیدمان و طراحی دکوراسیون فست فود و رستوران که می توانید به اجرا در آورید عبارتند از:

· یک ورودی عالی و خیره کننده داشته باشید:

اطمینان حاصل کنید که ورودی رستوران شما بسیار عالی طراحی شده است. آن را جذاب و منحصر به ‌فرد کنید و نام رستوران را پررنگ و به اندازه ‌ای که از دور قابل خواندن و درک باشد طراحی و در ورودی فست فود نصب کنید.

گرافیک های پررنگ، حروف خیمه ای، نمودارها و غیره همه راه های سرگرم کننده (و آموزنده) برای افزودن نوع به طرح طراحی شما هستند. تابلوهای نئونی قدیمی در حال حاضر نیز موفقیت بزرگی هستند – سعی کنید یک  سفارشی با نقل قول یا عبارتی تهیه کنید که حال و هوای رستوران شما را منعکس کند.

· از هنرمندان محلی حمایت کنید:

اگر فضای دیوار زیادی دارید که می‌ خواهید با بودجه کم طراحی کنید، برای کمک به استعدادهای محلی مراجعه کنید. با نمایش ماهانه یا فصلی یک هنرمند جدید یا گروهی از هنرمندان، مجموعه ‌ای در حال چرخش از دکورهای منحصر به ‌فرد به دست می ‌آورید و هنرمندان محلی آثارشان دیده می‌شوند و احتمالاً به فروش می ‌رسند.

· نقاشی های دیواری و هنر دیوار:

برای طراحی دکوراسیون رستوران فست فود می توانید از هنرمندی که کارهایش را تحسین می کنید برای ایجاد یک نقاشی دیواری منحصر به فرد استفاده کنید.

مهمانان نمی توانند با این اثر هنری شایسته در مقابل سلفی مقاومت کنند و به شما تبلیغات بیشتری در قالب محتوای تولید شده توسط کاربر می دهد. اگر فضایی برای آثار هنری به اندازه دیوارنگاری وجود ندارد می توانید به جای آن یک نقاشی دیواری در نمای بیرونی ساختمان خود قرار دهید!

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

· سبز شوید!

بهتر است در هنگام دکور مغازه فست فود کوچک از گل و گیاه سر سبز و طبیعی غافل نشوید و  فضای خود را با گیاهان سبز فراوان تزئین کنید. گیاهان نه تنها زیبا و آرامش بخش هستند، بلکه بسیاری از آنها به تصفیه هوا کمک می کنند. آنها همچنین یک ارتباط بصری برای مهمانان در مورد تازگی مواد شما ایجاد می کنند.

· فضا را باز کنید:

در هنگام طراحی دکوراسیون فست فود و رستوران خود می توانید قسمت آشپزخانه را بخشی از دکور قرار دهید، به خصوص اگر نقطه کانونی منحصر به فردی دارید، مانند اجاق چوبی برای پیتزا. دعوت از مردم برای نزدیک شدن به محصولات شما باعث می شود آنها صحبت کنند و هر چه بیشتر یاد بگیرند تمایل بیشتری به خرج کردن دارند.

· یک تم انتخاب کنید:

رستوران‌ های دارای یک تم خاص و مشخص به این شهرت دارند که کمی زیاده ‌روی کرده اند، اما لزومی ندارد. سعی کنید در هنگام انتخاب تم برای دکور فست فود کلاسیک خود موضوعی را انتخاب کنید که خیلی مد روز نیست یا فقط چند سال دیگر قدیمی به نظر می رسد. در عوض، چیزی را انتخاب کنید که منو یا برند شما را منعکس کند و تم خود را به شیوه ‌ای مدرن در آن بگنجانید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

· از طراحی مینیمالیسم مدرن استفاده کنید:

اگر به دنبال حال و هوای ساده تر و خلوت تر برای طراحی دکوراسیون فست فود هستید، با ظاهری مینیمالیستی همراه شوید. به خطوط تمیز، مواد طبیعی و یک طرح رنگی ساده فکر کنید. به یاد داشته باشید که ساده بودن گاهی اوقات می تواند دشوارتر باشد زیرا جزئیات کوچک اهمیت دارد و مورد توجه قرار می گیرد.

· کلاسیک ها را در آغوش بگیرید:

دکور فست فود جدید

برخی از ظاهرها به دلایلی کلاسیک هستند، به شرطی که با منوی رستوران شما کار کنند. رستوران ‌های کوچک فرانسوی، غذاخوری ‌های سبک دهه 50، یا ظاهر کلاسیک پیتزا فروشی با رومیزی ‌های چهارخانه‌ا ی، همگی می ‌توانند حس نوستالژی را به شما القا کنند و در عین حال حالتی مدرن برای طراحی دکوراسیون فست فود شما ایجاد نمایند.

· طراحی جامعه محور:

دکوراسیون فست فود

غذا یک اکولایزر عالی است و رستوران ها می توانند یک جامعه را گرد هم بیاورند. برای ایجاد یک تجربه جامعه محور در رستوران خود، سعی کنید یک میز مشترک اضافه کنید، تلویزیون ها را بردارید، یا بازی های رومیزی را به مهمانان ارائه دهید تا در حین انتظار بازی کنند و سرگرم شوند.

· مراقب نورپردازی باشید:

دکور فست فود

نور خوب، محیط مناسبی را برای مهمانان شما ایجاد می کند. به این فکر کنید که چه نوع محیطی را می خواهید ایجاد کنید و می خواهید مهمانان شما در رستوران شما چه احساسی داشته باشند. علاوه بر احساس رستوران، موارد دیگری که باید در انتخاب نورپردازی خود در نظر بگیرید، بهره وری انرژی، ایمنی کارکنان و غیره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مینیمال آشپزخانه

· موسیقی خوب پخش کنید:

موسیقی جزء ضروری طراحی رستوران شما است. موسیقی نه تنها برای گوش شما جذاب است، بلکه برای تمام حواس شما نیز جذاب است. هنگام تصمیم گیری در مورد نوع موسیقی که باید در رستوران خود پخش شود، باید موضوع رستوران را در نظر بگیرید. موسیقی شما باید رستوران شما را تحسین کند.

در واقع شما باید در مورد انواع مختلف موسیقی و تأثیر آن بر رفتار مشتری، تحقیقات جامعی انجام دهید. به عنوان مثال، موسیقی راک تمایل به افزایش اشتهای مشتریان دارد و باعث می شود آنها سریعتر بجوند. از سوی دیگر، موسیقی کلاسیک معده را به سمت غذاهای ملایم و لطیف سوق دهد.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

· به سرویس های بهداشتی توجه کنید:

این بخش اغلب در هنگام برنامه ریزی برای طراحی دکوراسوین فست و فود و چیدمان رستوران نادیده گرفته می شود. با این حال، یکی از بحرانی ترین مناطقی است که تصویر رستوران شما را منعکس می کند. اغلب دیده می شود که در حالی که صاحب رستوران پول انبوهی را پشت طراحی رستوران خرج می کند، حتی یک ریال را برای ساخت و نگهداری مناسب دستشویی ها خرج نمی کند. اگر مشتریان شما برای رسیدن به صندلی توالت مجبورند در یک فضای کثیف راه بروند، اگر دستشویی شما بوی توالت عمومی می دهد، مطمئناً تأثیر کاملی روی مشتریان شما خواهد گذاشت و به احتمال زیاد آنها دیگر برنخواهند گشت.

· گرمایش و تهویه:

اگر رستوران شما تهویه مناسبی ندارد و تمام دودی که از آشپزخانه ایجاد می شود، به جای خروج از رستوران، در فضای داخلی رستوران بماند، فضای ناخوشایندی را برای مشتریانتان ایجاد خواهد کرد. برای جلوگیری از چنین شرایطی، هنگام طراحی دکوراسیون فست و فود و رستوران خود، باید تهویه مناسبی را نصب کنید که تمام دودهای غیر ضروری را از رستوران شما خارج کند و محیطی زیبا به مشتریان شما بدهد.

80 طرح جدید و ترند 2023 صرفا جهت ایده برای طراحی دکوراسیون فست فود تهران و شهرستان ها:

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *