بازسازی مغازه تجاری

بازسازی مغازه تجاری

بازسازی مغازه تجاری و یا ساختمان های تجاری یک تعهد بزرگ برای هر صاحب ملک است. این کار به قدری بزرگ و مهم است که بسیاری از آنها فقط یک یا دو بار در طول عمر خود بازسازی اساسی را انجام می دهند. هنگامی که بازسازی شروع می شود، بسیاری از صاحبان املاک نمی دانند چه انتظاری دارند. اما اگر این کار به درستی انجام شود، نوسازی و بازسازی واحد تجاری، می تواند بازده بالایی را ارائه دهد و در عین حال ارزش ملک را بهبود می بخشد.

کار با یک پیمانکار باتجربه، برقراری ارتباط خوب در طول پروژه و همکاری دقیق با یکدیگر در طی مراحل برنامه ریزی می تواند به موفقیت پروژه شما کمک کند.

اگر تصمیم به بازسازی مغازه تجاری یا ساختمان تجاری دارید، لازم است ابتدا با اصول بازسازی فروشگاه ها و مغازه تجاری آشنا شوید و با در نظر گرفتن این نکات و اصول، انتظارات هوشمندانه و عالی از روند بازسازی واحد تجاری داشته باشید.

بهترین شرکت طراحی و بازسازی مغازه تجاری

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

نکات مهم بازسازی مغازه تجاری

بازسازی ساختمان های تجاری، به کسب و کارها کمک می کند مرتبط و کاربردی بمانند. همانطور که می دانید، زمانی که از یک مغازه یا ساختمان به درستی نگهداری و مراقبت نشود، به سرعت خراب می شود و با ناکارآمد شدن وسایل و ایجاد خرابی، تعمیرات به یک موضوع مهم و حیاتی تبدیل می شود. ساختمان‌هایی که در زمان نیاز، تعمیر و نگهداری لازم را دریافت نمی ‌کنند، ممکن است روزی، تعمیر آن‌ ها بسیار سخت یا پرهزینه شود.

بنابراین بهترین کار این است که هر از چند گاهی، اقدامانی را در جهت نوسازی وبازسازی مغازه قدیمی انجام دهید، تا هم ارزش ملک تجاری افزایش پیدا کند و هم یک مغازه تجاری عالی متناسب با نیازهای روز داشته باشید.

اگرچه عملیات مربوط به هر بازسازی مغازه تجاری متفاوت است، اما به طور کلی، اقدامات لازم برای بازسازی یک پروژه تجاری معمولی به شرح زیر است:

  • برنامه ریزی
  • انتخاب پیمانکار و امضای قرارداد
  • تهیه و خرید مواد
  • تخریب
  • ساخت و ساز و نوسازی
  • تمیز کردن و اتمام کار

هنگامی که قراردادی را با یک متخصص معتبر امضا می کنید، پیمانکار باید بتواند شما را در مراحل ساخت و ساز راهنمایی کند. همچنین در قرارداد نیز باید در مورد چگونگی پیشرفت پروژه ساختمانی توضیحات زیادی درج شود. علاوه بر این، پیمانکار شما ممکن است یک راهنمای کلی داشته باشد که به شما در درک فرآیند بازسازی مغازه تجاری کمک کند.

به طور کلی، نوع بازسازی مغازه تجاری یا ملک تجاری شما به نوع ساختمانی که مالک آن هستید و همچنین اهداف بازسازی تجاری شما بستگی دارد. اقدامات زیر می توانند بهترین نتیجه را بعد از بازسازی مغازه تجاری یا واحد تجاری به همراه داشته باشند:

نصب و راه اندازی وسایل و لوازم بهینه انرژی

لوازم و وسایلی که دارای درجه مصرف انرژی بهینه و سبز هستند به صاحبان املاک کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند و در عین حال محیط زیست را نیز حفظ کنند. ارتقای کارآمد انرژی طیف وسیعی از نوع ساختاری که در حال بازسازی است را شامل می شود. سقف ‌های خنک، سیستم ‌های تهویه مطبوع زمین گرمایی و پنجره ‌های دو جداره، همگی ویژگی ‌های مدرنی هستند که به مالکان املاک کمک می‌کنند در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند.

طراحی دکوراسیون مغازه تجاری

گاهی اوقات ممکن است تغییراتی در دکوراسیون مغازه تجاری ایجاد شود تا متناسب با نیازهای روز شده و همچنین در جلب توجه مشتری، تاثیر بیشتری داشته باشد. این اقدامات می تواند شامل استفاده از کاغذ دیواری، گچ بری و قاب بندی های جدید برای دیوارها و سقف، بازسازی دیوار ها و ستون ها استفاده از مبلمان جدید و کاربردی متناسب با فعالیت تجاری، انتخاب کفپوش مناسب و بازسازی کف مغازه و غیره باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال

بازسازی سقف مغازه

سقف های تجاری استاندارد بسته به نوع سقف و عوامل دیگر می توانند بین 20 تا 50 سال عمر کنند. سقف های تجاری باید به طور منظم بازرسی شوند و در صورت نیاز تعمیر و نگهداری انجام شود.بعضی انواع سقف به مرور دچار ساییدگی و پارگی می شوند و این زمانی است که ممکن است نیاز به بازسازی سقف مغازه و ملک تجاری باشد.

بازسازی سقف مغازه

اهمیت بازسازی فضا های تجاری

بازسازی فضاهای تجاری مزایای زیادی دارد و به همین دلیل بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه به برخی مزایایی که نشان دهنده اهمیت بازسازی فضاهای تجاری است اشاره میشود:

بهبود استفاده از فضا

برای کسب و کارها مهم است که استفاده از فضا را بهینه کنند. نصب کابینت های سفارشی، تغییر شکل یا طراحی مجدد اتاق زیر شیروانی یا انباری و حتی طراحی مجدد دفاتر و کابین ها راه هایی هستند که یک پروژه بازسازی تجاری می تواند فضایی را در دفتر آزاد کند.

بهبودهای زیبایی شناختی

اصلاحات مربوط به زیبایی فضاهای تجاری باید به طور منظم انجام شود تا از قدیمی به نظر نرسیدن ساختمان یا نگهداری ضعیف آن جلوگیری شود. به طور معمول، این بهبودها جزئی خواهند بود، اما هر چند وقت یکبار باید اقدامات چشمگیری انجام شود. این ممکن است شامل تعویض کفپوش، رنگ آمیزی دیوارها، نصب وسایل روشنایی مدرن، جایگزینی مبلمان قدیمی و غیره باشد.

مشاوره رایگان :

02126401255

02126401272

کارایی و پایداری بهتر

پایداری و کارایی در سال‌های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است. وسایل قدیمی و ساختمان های قدیمی تر کارایی کمتری دارند زیرا این سازه ها با در نظر گرفتن کارایی طراحی نشده اند و بازسازی یک فرصت عالی برای بهبود کارایی و پایداری فضاهای تجاری است.

فرصتی برای تغییر نام تجاری

هنگامی که شرکت ها در حال تغییر نام تجاری هستند، یکی از اولین کارهایی که معمولا انجام می دهند این است که ظاهر و احساس فضای کاری خود را تغییر دهند. تطبیق ظاهر کسب و کار با نام تجاری یکی از راه هایی است که شرکت ها پیام خود را به بهترین شکل ممکن گسترش داده و تقویت می کنند.

بهبود ایمنی و امنیت

ساختمان های قدیمی اغلب به طرق مختلف ناایمن هستند، زیرا استانداردهای ایمنی مدرن را رعایت نمی کنند. بسیاری از شرکت ها برای بهبود ایمنی کارگران و مشتریان خود، بازسازی فضاهای تجاری را در اولویت قرار می دهند. این یک راه خوب برای جلوگیری از حوادث در محل کار است.

بیشتر بخوانید: طراحی غرفه های نمایشگاهی

معرفی بهترین شرکت ایرانی فعال در زمینه بازسازی مغازه تجاری و ساختمان های اداری و تجاری

شرکت خاک پی خانه ایرانیان فعالیت رسمی خود را از سال 1399 آغاز نموده و تاکنون موفق به طراحی و اجرای چندین پروژه فروشگاهی، بازسازی و طراحی داخلی شده است. این مجموعه در تلاش است با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص، زمینه را جهت گسترش فعالیت‌های خود فراهم نماید.

شما می توانید با همکاری این شرکت اقدامات مربوط به بازسازی مغازه تجاری، فضای اداری، فضای تجاری، فضای مسکونی، ویلا و نما را انجام دهید و یا طراحی و اجرا غرفه، فروشگاه های زنجیره ای، فضاهای اداری و تجاری، فضای مسکونی، ویلا و محصولات دکوراتیو و مبلمان را به کارشناسان متخصص این شرکت بسپارید تا خیالتان از بابت اجرای کار به بهترین شکل ممکن، راحت باشد.

آدرس شرکت خاک پی خانه :

  • تهران، بلوار میرداماد، انتهای خیابان حصاری، خیابان کوشا، کوچه شهره، پلاک ۱، واحد ۱۲

شماره تماس شرکت خاک پی خانه ایرانیان:

  • 02126401272
  • 02126401270
  • 02126401255

آدرس صفحه اینستاگرام شرکت خاک پی خانه:

khakpeykhaneh@

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *