بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی به اطمینان از استحکام و ایمنی ساختمان بستگی دارد. قبل از اینکه وارد بحث شویم، بیایید بررسی کنیم که دلیل بازسازی خانه چیست.

همانطور که همه ما می دانیم، مردم متفاوت هستند و طرفدار تغییر هستند. انسان به محض دیدن هر چیزی که زیباتر، با ارزش تر، مدرن تر است، طلب می کند.

ما می توانیم دلایل زیادی برای بازسازی خانه داشته باشیم. مانند شروع زندگی جدید، دسترسی به فضای بیشتر، روی آوردن به سبک مدرن و دور شدن از سبک سنتی…

فرض کنید خانه ای بسیار قدیمی یا به اصطلاح انباری دارید که مملو از خاطرات کودکی یا خطرات والدینتان است. اکنون به عنوان یک فرد مدرن می خواهید خانه ای شیک و زیبا برای خود داشته باشید.

بازسازی خانه قدیمی را از کجا شروع کنیم؟ اولین فکری که به ذهن می رسد، تخریب ساختمان است. اما چرا می خواهید یک خانه قدیمی نوستالژیک و فراموش نشدنی را خراب کنید؟ پس چه کاری می تواند بکند؟

بهترین شرکت برای بازسازی خانه های قدیمی:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه بازسازی ساختمان خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما بازسازی خانه های قدیمی خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین بازسازی خانه های قدیمی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای این حوزه می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین بازسازی را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

تخریب یا بازسازی ساختمان قدیمی : 

تخریب یا بازسازی
تصمیم گیری در مورد پایان دادن به زندگی یک خانه یا احیای آن یک انتخاب دشوار و مهم است. اصولاً کسانی که خانه های قدیمی را تخریب می کنند، قصد بازسازی و کسب سود را دارند.

مراحل این کسب و کار کاملا مشخص است، شما خانه قدیمی را خراب می کنید و یک آپارتمان چند طبقه می سازید و سود خوبی می گیرید.
اما اگر قصد دارید برای خود خانه ای گرم و امن بسازید که بتوانید در کنار خانواده از زندگی لذت ببرید، از مهندسان تخریب و نوسازی جدا خواهید شد.

شما به یک معمار نیاز دارید که حس شما را از حفظ خانه قدیمی و البته داشتن یک خانه مدرن درک کند و پاسخگوی نیازهای شما باشد. به همین دلیل من به شما پیشنهاد می کنم خانه قدیمی را مانند یک گنج نگه دارید.

کار بازسازی خانه های قدیمی آغاز شد:

برای شروع کار بازسازی خانه قدیمی باید اطلاعات درستی از وضعیت خانه داشته باشد. قدمت، وضعیت لوله های آب و گاز، سیم کشی برق، وضعیت فاضلاب، استحکام ستون ها و دیوارها و … همه این موارد به احتمال زیاد فرسوده و معیوب هستند.

فهرستی تهیه کنید و هر آنچه را که در خانه جدید خود می خواهید بنویسید. به یاد داشته باشید، شما می خواهید یک خانه قدیمی را به یک خانه مدرن تبدیل کنید، بنابراین عواملی که برای شما مهم هستند را در نظر بگیرید. فهرستی تهیه کنید و هر آنچه را که در خانه جدید خود می خواهید بنویسید.

اکنون که می دانید چه می خواهید، به یک متخصص نیاز دارید که در مورد نیازهای شما اطلاعات کسب کند، نیازهای ضروری و غیر ضروری را تشخیص دهد و ایده ها و نظرات شما را توسعه دهد. همچنین باید توانایی افزایش پایداری و ایمنی خانه را داشته باشد.

  • زیرساخت های خانه

به نظر کارشناسان، اگر ستون ها یا سقف و دیوارها تکان بخورند و احتمال خطر وجود داشته باشد، برای زنده ماندن نیاز به مقاوم سازی دارند.

در این صورت سعی می شود خانه را به مراحل اولیه ساخت، بازگردانی خانه قدیمی برسانند. کلیه رنگ های گچ و دیوار، کاشی و سرامیک، کابینت، در و پنجره و حتی پوشش کف پاک می شود.

در ضمن تعویض لوله و سیستم برق را فراموش نکنید. بهتر است تمام لوله ها و سیم کشی های برق را تعویض کنید، برای جلوگیری از رطوبت و اطمینان از ایمنی خانواده از محصولات مرغوب استفاده کنید.

عایق لوله نیز در صرفه جویی در مصرف انرژی مفید است. پس از این مرحله باید عملیات نازک کاری، دیوارپوش و کف سازی انجام شود. دیوارها، ستون ها و سقف با گچ و خاک پوشانده شده است.

یک نوع کاشی ساده برای دیوارهای آشپزخانه، پایه ای برای کاشی اصلی در نظر گرفته می شود. پنجره های دو جداره UPVC مفید برای جلوگیری از اتلاف انرژی نصب شده است.

اگر مشکلی در سیستم فاضلاب وجود دارد یا اگر قصد تغییر مکان توالت را دارید، باید لوله های فاضلاب را تعویض کنید. اگر قصد تغییر منطقه را دارید، باید برخی از دیوارهای غیر باربر را تخریب کنید یا دیوارهای جدیدی بسازید. حتی می توانید تعداد اتاق ها را کم یا زیاد کنید. یا حتی اگر حمام خصوصی خود را دارید، برای خود کابینت های بزرگ بسازید.

  • سیستم تهویه هوا

عموماً برای گرمایش خانه های قدیمی از بخاری و برای سرمایش از کولرهای آبی استفاده می کردند که امروزه این روش ها مورد تقاضا نیست.

استفاده از پکیج راحت‌تر است، زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کند، نیازی به موتورخانه ندارد و دسترسی به آن راحت‌تر است. چه چیزی بهتر از کولر گازی اسپلیت برای خنک کننده در تابستان؟

شما به راحتی می توانید دما را تنظیم کنید و لذت ببرید. در این زمان بهتر است به فکر مکانی برای قرار دادن آنها باشید.

  • بازسازی سرویس های بهداشتی

بهتر است در زمان بازسازی خانه قدیمی سرویس های ایرانی و خارجی در منزل داشته باشید پس باید به راحتی و زیبایی سرویس بهداشتی اهمیت دهید.

سعی کنید از مدل های جدید با رنگ های ساده و روشن برای کاشی های کف و دیوار سرویس بهداشتی استفاده کنید. هر چه کاشی‌ها صاف‌تر و پخ‌تر باشند، برای تمیز کردن آن‌ها مشکل کمتری خواهید داشت.از شیرآلات مدرن و ساده و دوش های قابل حمل استفاده کنید.

قرار دادن وان حمام نیز برای آرامش خالی از ظرافت نیست. اگر می‌خواهید توالت‌ها را جابه‌جا کنید، آن‌ها را در جایی قرار دهید که راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

چند کابینت کوچک در حمام و توالت، مکان بهتری برای قرار دادن وسایلتان در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این وسایل تزیینی مانند شمع و عود و حتی گلدان های کوچک مصنوعی فضای زیبایی را برای شما ایجاد می کنند.

  • تعمیر و طراحی اتاق خواب

دیوارهای اتاق خواب باید با رنگ های آرامش بخش پوشانده شوند، می توانید از رنگ، کاغذ دیواری یا دیوارپوش هایی که به تازگی منتشر شده اند استفاده کنید.

از فرش های نرم برای کف اتاق خواب استفاده می کنند، اما اگر فرش مورد علاقه شما نیست، از کفپوش های مناسب استفاده کنید، شما رئیس هستید.

برای محافظت از نفوذ نور در خواب و سرما در زمستان، پرده های ضخیم را انتخاب کنید. هنگام بازسازی یک خانه قدیمی، اتاق خود را به گونه ای تزئین کنید که احساس راحتی کنید.

  • طراحی و بازسازی آشپزخانه

اگر خانه دار هستید، این قسمت مورد علاقه شماست. هنگام بازسازی یک خانه قدیمی، می توانید کابینت ها را جابجا کنید و آنها را همانطور که تصور می کنید بچینید. استفاده از کابینت و هود جدید و البته پیشخوان جزیره ای هیجان انگیز است.

بهتر است کابینت ها پهن باشند تا مجبور نباشید وسایل را روی پیشخوان بگذارید. از کاشی ها و کف های قابل شستشو که با رنگ کابینت همخوانی دارند استفاده کنید.

محل قرارگیری وسایلی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی باید از قبل مشخص شود. از لامپ های هالوژن یا لوسترهای کوچک نیز می توان برای تامین نور استفاده کرد.

آیا بازسازی خانه قدیمی مقرون به صرفه است؟

 

آیا بازسازی خانه قدیمی مقرون به صرفه تر است

اکنون که به پایان مقاله بازسازی خانه قدیمی رسیده ایم، می بینیم که برای داشتن یک خانه جدید زیبا، لازم نیست با تخریب یک ساختمان قدیمی زیبا، در هزینه های خود صرفه جویی زیادی داشته باشید.

شما می توانید با مقاوم سازی و تعویض وسایل قدیمی با روکش جدید بدون آسیب رساندن به ساختمان اصلی و با هزینه کمتر، خانه ای زیبا و مدرن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان

شرکت خاک پی خانه ایرانیان:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه بازسازی خانه های قدیمی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما بازسازی ساختمان قدیمی خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین بازسازی ساختمان قدیمی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای بازسازی خانه های قدیمی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *