بازسازی خانه ۱۰۰ متری

بازسازی خانه ۱۰۰ متری


امروزه با افزایش قیمت خرید خانه‌های مسکونی، بسیاری از افراد به بازسازی خانه‌های قدیمی روی آورده‌اند. با بازسازی خانه‌های قدیمی، علاوه‌بر کاهش هزینه‌های مصرفی، می‌توانید یک خانه بسیار جذاب با طرح دلخواه خود داشته باشید. اگر به دنبال بازسازی خانه ۱۰۰ متری خود هستید، نگران نباشید. شرکت خدماتی ما در حوزه بازسازی ساختمان فعالیت داشته و می‌تواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. تنها با یک طراحی جدید و مدرن، می‌توانید صاحب یک خانه ۱۰۰ متری فوق‌العاده با بهترین امکانات و سبک مدرن گردید.

خدمات ما برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری

تعهد شرکت خاک پی خانه به شما موارد زیر است:

  •  ارائه خدمات مناسب
  •  کار با کیفیت بسیار عالی
  •  بازسازی کامل خانه یا منزل
  •  انجام پروژه با قیمت مناسب و با بودجه مد نظر کارفرما
  •  بازسازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام
  •  تغییر پلان (اضافه، حذف یا جابجایی دیوارهای داخلی)
  •  زمان بندی دقیق و سرعت اجرای بالا
  •  نقاشی، کاغذ دیواری
  •  تعویض کاشی کف، سنگ کاری، نصب لمینیت، نصب کفپوش
  •  کاشی کاری سرویس‌ها و دیوار مابین کابینت
  •  ساخت و نصب کابینت و کانتر آشپزخانه
  •  طراحی و اجرای سقف کاذب
  •  ساخت کمد دیواری و درب‌های اتاق خواب‌ها و درب ورودی
  •  نور پردازی به نسبت فضا
خدمات ما برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری
خدمات ما برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری

بیشتر بخوانید با غرفه سازی ارزان در نمایشگاه بدرخشید

انواع سبک‌ بازسازی خانه ۱۰۰ متری

قبل از بازسازی خانه ۱۰۰ متری، باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از پرطرفدارترین طرح‌های دکوراسیون خانه اشاره کرده‌ایم:

سبک مدرن

این سبک بسیار ساده است و هیچ نوع تجملاتی در آن مشاهده نمی‌شود‌. سبک مدرن بهترین انتخاب برای بازسازی خانه‌هایی با متراژ کوچک است. در این نوع دیزاین، استفاده از رنگ‌های روشن و نورپردازی به زیبایی خانه شما می‌افزایند. از دیگر مشخصه‌های اصلی سبک مدرن می‌توان به ایجاد فضاهای ذخیره‌سازی و استفاده بهینه و کامل از تمامی فضاهای داخل آن اشاره کرد.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک نیز از دیگر سبک‌های بازسازی خانه ۱۰۰ متری می‌باشد که در آن از رنگ‌های تیره و سنگین استفاده می‌گردد. هر یک از این رنگ‌ها زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط منزل شما می‌بخشند. یکی از ویژگی‌های اصلی سبک دکوراسیون، استفاده از محصولاتی مانند چوب و سنگ‌های طبیعی است.
بهتر است نوع دکوراسیون شما برای خانه‌های کوچک به گونه‌ای باشد که به بزرگتر نشان دادن فضا کمک کند. از این رو، بهترین انتخاب برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری، استفاده از سبک‌های دکوراسیون مدرن است.

مراحل بازسازی خانه ۱۰۰ متری

قبل از بازسازی خانه ۱۰۰ متری خود باید با تمامی مراحل آن آشنا شوید تا بتوانید اصول مورد نیاز برای بازسازی یک واحد ۱۰۰ متری را در نظر بگیرید.

  • هدف: مهم‌ترین مرحله برای بازسازی یک خانه ۱۰۰ متری، هدف خود از بازسازی آن است. در اولین مرحله مشخص کنید که هدف شما از بازسازی خانه چیست. اینکه می‌خواهید خانه خود را به‌صورت اصولی بازسازی نمایید یا تنها به دنبال تغییر دکوراسیون خود هستید. بهتر است در هنگام تعیین هدف خود شرایط خانه مسکونی و قدمت آن را نیز در نظر بگیرید.
  •  انتخاب سبک: انتخاب سبک برای بازسازی خانه‌های کوچک اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید از دو سبک کلاسیک و مدرن برای بازسازی خانه‌هایی با متراژ کوچک استفاده کنید. در این میان توجه به سلیقه تمامی اعضای خانواده و شرایط خانه را نیز فراموش نکنید.
  •  تعیین هزینه اولیه: تعیین بودجه مورد نیاز برای بازسازی خانه مهم است. از همان ابتدا بودجه لازم برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری خود را با توجه به سبک انتخابی برآورد کنید. پس از آن می‌توانید مطمئن شوید که آیا هزینه لازم برای استفاده از سبک انتخابی خود را دارید یا خیر.
  •  سپردن کار به یک شرکت حرفه‌ای: بهتر است بازسازی خانه ۱۰۰ متری خود را به یک شرکت حرفه‌ای بسپارید. در شهر تهران شرکت‌های بسیاری انجام بازسازی ساختمان را بر عهده دارند. شرکت خاک پی خانه سابقه طولانی در بازسازی خانه‌های قدیمی با متراژ پایین دارد. شما می‌توانید بازسازی خانه ۱۰۰ متری خود را به این شرکت بسپارید و از خروجی منحصربه‌فرد آن لذت ببرید.

این شرکت از معتبرترین شرکت‌های طراحی و دکوراسیون داخلی می‌باشد که خدمات مختلفی را در حوزه نوسازی خانه‌های قدیمی ارائه می‌کند. در صورت نیاز به بازسازی خانه مسکونی خود می‌توانید از خدمات مختلف این شرکت بهره گیرید. خاک پی خانه دارای پرسنل باتجربه و متخصص در حوزه بازسازی خانه‌های قدیمی در شهر تهران است که به‌صورت حرفه‌ای این عمل را برای شما انجام می‌دهد.

هزینه تخریب خانه ۱۰۰ متری

توجه داشته باشید که علاوه‌بر هزینه بازسازی، باید هزینه تخریب دیوارها و حتی سرامیک‌ها، کف و دیوارها را نیز مدنظر قرار دهید. در حالت کلی، تخریب دیوارهای بتنی هزینه بالاتری نسبت به تخریب دیوارهای آجری دارد. همچنین هزینه مربوط به کارهای تاسیساتی را نیز برآورد نمایید. علاوه‌بر این‌ها، بخشی از بودجه خود را باید برای دریافت مجوز بازسازی کنار بگذارید. به‌عنوان مثال؛ اگر در طی بازسازی خانه ۱۰۰ متری دیوارهای باربر و یا راه‌پله‌ها را جابجا کردند، باید هزینه مجوز آن را هم در نظر بگیرید.

هزینه تخریب خانه ۱۰۰ متری
هزینه تخریب خانه ۱۰۰ متری

بیشتر بخوانید طراحی دکوراسیون متناسب با سلیقه و نیاز شما

اولویت بندی بازسازی خانه ۱۰۰ متری

در این بخش قصد داریم شما را با اولویت‌های بخش‌های مختلف در بازسازی یک خانه ۱۰۰ متری آشنا سازیم.

  •  آشپزخانه: آشپزخانه قلب هر خانه است. از این رو می‌توانید در هنگام بازسازی آن رنگ سرامیک و دیوارها را تغییر دهید. شیرآلات را عوض کنید یا از کفپوش‌ها و کابینت‌های جدید استفاده نمایید.
  •  بازسازی سرویس بهداشتی: سرویس بهداشتی هر خانه اهمیت بسیار زیادی برای تمامی اعضا دارد. در هنگام بازسازی این بخش از خانه، به تعویض کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ها، شیرآلات و لوله‌کشی‌ها توجه کنید و در صورت امکان از روشویی جدید و سقف کاذب استفاده نمایید.
  •  بازسازی پذیرایی و نشیمن: پذیرایی و نشیمن هر خانه را می‌توان بخش مهم آن دانست. در هنگام بازسازی این بخش به تغییر کف با سرامیک، پارکت، سنگ و حتی لمینت، بازسازی سقف، دیوارها، اجرای نورپردازی، طراحی مدرن کمد و قفسه، تعویض پریزها و کلیدها و حتی در و پنجره‌ها توجه کنید.
  •  بازسازی اتاق خواب: بسیاری از خانه‌های ۱۰۰ متری می‌توانند دو اتاق خواب را داشته باشند. شما می‌توانید در صورت امکان دو اتاق خواب برای خانه خود ایجاد کنید اما در هر صورت نصب کمد دیواری برای اتاق خواب خود را فراموش نکنید.

نکات مهم در بازسازی خانه ۱۰۰ متری

 

  •  در هنگام بازسازی خانه ۱۰۰ متری سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  •  فضاهای مورد نظر برای بازسازی را مشخص کنید.
  •  در روند بازسازی به هیچ عنوان عناصر فعلی خانه را تغییر نداده و عناصر جدید به آن اضافه نکنید.
  •  از یک شرکت معتبر برای بازسازی خانه خود استفاده کنید.

دریافت خدمات بازسازی آپارتمان و خانه ۱۰۰ متری خاک پی خانه

کلیه کارگاه‌های این شرکت دارای بیمه مسئولیت می باشند تا در صورت بروز حادثه مشکلی برای کارفرما و پیمانکار پیش نیاید. متریال مورد استفاده در پروژه‌های ما دارای بالاترین کیفیت می‌باشند. ضمانت کار ما رضایت مشتریان محترم می‌باشد.
ما مجوز و بیمه کامل داریم و از مواد و تجهیزات باکیفیت بالا برای بازسازی منازل قدیمی شما استفاده می‌کنیم. همچنین به کار خود افتخار می‌کنیم و ضمانت رضایت مشتری را ارائه می‌دهیم.

منبع House Renovation Cost – How Much To Remodel A House In 2024? – This Old House

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *