تقریبا همه افراد آرزوی زندگی در یک پنت هاوس مجلل، مملو از تمام امکانات زندگی و استانداردهای مجلل را دارند. پنت هاوس های انحصاری روی بلندترین طبقه از یک آپارتمان، به ویژه در شهرهای بزرگ و زیبا، ساخته می شوند و بسیار جذاب هستند.

پنت هاوس ها، معمولا دارای موقعیت مرتفع بوده که نه تنها منظره ای باشکوه از بام شهر را فراهم می کنند، بلکه یک تجربه منحصر به فرد از زندگی و گذراندن وقت در فضایی عالی را نیز ایجاد می کنند.

از آنجایی که ماهیت پنت هاوس به گونه ای است که  معمولا فضای نشیمن وسیعی دارند و به دلیل اندازه و تعداد بیشتر پنجره ها، ظرافت خاصی در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس نیاز است.

این پنت هاوس های رویایی، بدون تجهیزات مناسب، نور و طراحی داخلی پنت هاوس، به سرعت احساس سردی و یکنواختی خواهند داشت. اما با چند نکته و ترفند می توان از فضای نشیمن پنت هاوس به نحو مطلوب استفاده کرد و فضایی گرم ایجاد کرد.

بهترین شرکت  برای طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس زیبا:

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

 

اصول طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس:

ایده طراحی و معماری پنت هاوس، همزمان با طراحی آسمان خراش، به دهه 1920 برمی گردد. با بلندتر شدن ساختمان ها، ساکنان خواستار دسترسی به نور و مناظر بودند و شروع به اجاره غیرقانونی این فضاها کردند.

در سال 1925، زندگی پنت هاوسی قانونی شد و از آن زمان طراحی و معماری آپارتمان های دارای پنت هاوس به طور فزاینده ای افزایش یافت.پنت هاوس یک سازه معماری است که هم زیبایی و هم کاربردی بودن را با هم دارد که می توان آن را به عنوان یک سازه محصور بر روی سقف یا بالای سقف یک آپارتمان یا برج توصیف کرد که با توجه به هدف سکونت انسان طراحی شده است.

این فضا معمولا به عنوان یک بخش اصلی در بازار املاک لوکس است که اغلب برای ثروتمندترین مشتریان و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.با در نظر گرفتن این نکات می توانید طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید:

مطلب پیشنهادی: طراحی روف گاردن کلاسیک | صفر تا صد ایده تا اجرا

 

از مبلمان جدید و ترند استفاده کنید:

 

طراحی پنت هاوس در ایران

 

همه چیز در یک پنت هاوس باید به صورت هماهنگ استفاده شود. مبلمانی که می خواهید در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس استفاده کنید باید مطابق با ترند و مد روز باشند و هر قطعه مبلمان باید با سایر مبلمانی که در دکوراسیون پنت هاوس استفاده شده است، ترکیب شود. برای داشتن ظاهری رسمی تر، باید مبل های چند تکه یا کاناپه های بلند را برای پنت هاوس خود انتخاب کنید.

یک فضای دنج در فضای باز ایجاد کنید:

 

یک فضای دنج در فضای باز ایجاد کنی

 

ایستادن در بالاترین نقطه از یک آپارتمان و نگاه کردن به شهر، حسی وصف نشدنی را به همراه دارد. برای لذت بخش تر کردن این حس، می توانید یک فضای بیرونی دنج و عالی که دارای فضای نشستن راحت و کاربردی است، ایجاد کنید.

این در واقع یکی از بهترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس است که استاندارد زندگی شما را نیز ارتقا می دهد.در واقع، اضافه کردن یک فضای بیرونی عالی و دنج به پنت هاوس، آن را به جذاب ترین مکانی تبدیل می کند که همه می خواهند از آن بازدید کنند.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

همچنین می توانید فضای بیرونی پنت هاوس را با افزودن چند عنصر طبیعی جذاب تر کنید. این عناصر می توانند شامل طراحی و ساخت یک روف گاردن زیبا، چند قطعه مبلمان راحت یا یک فرش شیک باشد.

انتخاب رنگ های مناسب یک ضرورت است:

 

انتخاب رنگ های مناسب یک ضرورت است

 

میان ضروری‌ترین عناصر طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس، انتخاب رنگ مناسب، یکی از مهم ترین کارهاست. انتخاب درست رنگ ها و ایجاد یک تناسب عالی با استفاده از الگوها و بافت های هوشمندانه، دکوراسیون پنت هاوس شما را به سطح بالاتری می برد.

بهره مندی از تخصص و تجربه افراد حرفه ای در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا ترکیب رنگ عالی و منحصر به فردی را برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس انتخاب کنید.

به طور کلی، لازم است این موضوع را به خاطر بسپارید که هر فضا نیاز به یک ترکیب رنگ منحصر به فرد دارد که به آن ارزش می بخشد. بنابراین، انتخاب گزینه های رنگی مناسب برای دکور پنت هاوس بسیار مهم است.

مطلب پیشنهادی: طراحی و اجرای روف گاردن کوچک

طراحی اتاق خواب را به بهترین شکل ممکن انجام دهید:

 

طراحی اتاق خواب را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

یکی دیگر از مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس این است که به دنبال سفارشی کردن طراحی دکوراسیون اتاق خواب پنت هاوس باشید. اضافه کردن مجموعه های فوق العاده از مبلمان و تخت خواب مجلل و اکسسوری های جذاب، اتاق خوابی دنج ایجاد می کندکه باعث می شود تجربه ای عالی از یک استراحت شبانه را برای ساکنان فراهم کند.

از وسایل نورپردازی عالی و شیک استفاده کنید:

 

از وسایل نورپردازی عالی و شیک استفاده کنید

داشتن نور یکی از موارد بسیار مهم در طراحی معماری داخلی پنت هاوس است و مهمترین کار این است که یک مکان روشن از محیط اطراف داشته باشیم. استفاده از استراتژی روشنایی هوشمند، فضای شما را کاربردی تر می کند. بنابراین برای حفظ استایل و عملکرد در یک لاین، در انتخاب چراغ روشنایی بسیار دقت کنید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

به طور کلی، استفاده از ترکیبی از مجموعه‌ های نورپردازی مختلف، فضای شما را بسیار خیره ‌کننده ‌تر و جذاب ‌تر می ‌کند. برای فضای اتاق نشیمن خود می توانید گزینه های نور آویزان را انتخاب کنید، نوری که به سقف کاذب وصل شده است معمولا بهتر به نظر می رسد. همچنین بهتر است لامپ ها را برای اتاق خواب، دیوارکوب ها را برای روشنایی حمام انتخاب کنید و فضاهای بیرونی خود را با نورهای رشته ای روشن کنید.

درب و پنجره بدون قاب، ظاهری مدرن برای پنت هاوس:

با استفاده از درب و پنجره بدون قاب، ظاهری مدرن برای پنت هاوس ایجاد کنید

برای اینکه پنت هاوس شما بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد، بهترین کار این است که در هنگام انتخاب متریال های مورد استفاده در اجرای پنت هاوس، از درب و پنجره های بزرگ بدون قاب استفاده  کنید. این گزینه علاوه بر اینکه فضای شما را وسیع تر می کند، فضا را مطبوع و با طراوت نشان میدهد و بدون بیرون رفتن می توانید دید بهتری از فضای باز داشته باشید.

پنجره‌ ها و درب های بدون قاب مجلل که از سقف تا کف اجرا می ‌شوند، در طراحی پنت هاوس کوچک، شگفت ‌انگیز به نظر می ‌رسند و بهترین گزینه برای افزودن حسی مجلل به دکوراسیون پنت هاوس هستند. این پنجره ها علاوه بر اینکه اتاق را جادار، راحت و دنج می کنند، مناظر مسحورکننده ای از منظره شهر را نیز ارائه می دهند.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

برای پنت هاوس دو طبقه، از پلکان پیچ در پیچ استفاده کنید:

 

برای پنت هاوس دو طبقه، از پلکان پیچ در پیچ استفاده کنید

 

پنت هاوس های متعددی وجود دارند که در دو طبقه قرار دارند. این پنت هاوس های مجلل ظرافت و جلوه ای غنی را به فضای شما می بخشند و استفاده از یک راه پله پیچ در پیچ با طراحی زیبا، فضای کلی را ارتقا می دهد و از همه مهم تر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانید هم از عملکرد و هم از جذابیت زیبایی آن لذت ببرید.

61 عکس پنت هاوس  و نمای داخلی پنت هاوس جهت ایده:

خلاصه مطلب

پنت هاوس ها فضاهای لوکسی هستند که مطمئناً معنای زندگی را تغییر خواهند داد که با راحتی، کلاس، تجمل و آرامشی که به همراه دارند باعث می شوند تا همه چیز را در یک مکان بدست آورید. با توجه به نکات ذکر شده در بالا در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس می توانید پنت هاوس رویایی خود را بسازید!

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *