طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال

طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال


آیا دفتر شما پر از شلوغی است؟ آیا می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه یک فضای اداری مینیمال طراحی کنید که در واقع به شما کمک کند روی کار خود تمرکز کنید؟ در این مواقع بهترین کاری که می‌توان انجام داد  این است که طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال داشته باشیم.

در واقع، مینیمالیسم و نظم به معنای واقعی کلمه، بهترین دوستان، جفت روحی و شرکای مادام‌العمر هستند و طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال ، در واقع حذف چیزهای غیرضروری و آگاهی از چیزهایی است که به آن نیاز داریم و مصرف می‌کنیم، اما مهمتر از همه این است که طراحی دفتر اداری چگونه بر فضای کاری شما تاثیر می‌گذارد؟

ما بر این باوریم که یک فضای اداری با دکوراسیون مینیمالیستی، سفری به سوی ذهنی باز، افزایش بهره‌وری و آرامش است که همه اینها برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق ضروری هستند.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال کسب کنید و دفتر کار خود را با توجه به مواردی که ذکر شده، به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی برای طراحی داخلی اداری و دفتر کار

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

272 401 26 021

 

طراحی داخلی اداری و دفتر کار

برای طراحی داخلی اداری و دفتر کار بهتر است این نکات کاربردی و ضروری را حتما در نظر بگیرید:

 

با ساده نگه داشتن وسایل شروع کنید

قانون اصلی مینیمالیسم سادگی است و این چیزی است که باید در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال شما منعکس شود. بنابراین برای تبدیل دفتر خود به یک فضای کاری مینیمالیستی، شروع به استفاده از عناصری کنید که زیبایی‌شناسی جسورانه و ساده‌تری دارند. این موضوع برای همه چیز از کل چیدمان دفتر شما گرفته تا میز، صندلی و حتی نورپردازی صدق می‌کند.

یک نکته کلیدی این است که از اشیاء زرق و برق‌دار که باعث حواس‌پرتی غیرضروری می‌شوند نیز خودداری کنید. به عنوان مثال، هنگام انتخاب میزهای اداری، سعی کنید به جای میزهایی با طراحی عجیب و غریب و ویژگی‌های غیرضروری مانند کشوهای اضافی، میزهایی را انتخاب کنید که کلاسیک‌‌تر، منظم‌‌تر و ساده‌‌تر به نظر می‌رسند.

همچنین نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فضای داخلی دفتر شما باید هماهنگی کاملی با عناصر موجود در فضای شما ایجاد کند. بنابراین هنگام انتخاب صندلی برای میز خود، می‌توانید صندلی‌هایی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی با طراحی میز شما مطابقت دارند. مگر اینکه رنگ‌‌ها بخش مهمی از فرهنگ اداری شما باشند، می‌توانید حتی از یک کد رنگی برای کل فضای خود استفاده کنید و طراحی مینیمال خود را هماهنگ‌تر کنید.

 

دفتر اداری مدرن و مینیمال

 

برای طراحی دفتر اداری کوچک بر روی خرید مبلمان و قفسه های کمجا سرمایه گذاری کنید

مبلمانی که کمترین فضا را به خود اختصاص می‌دهند، می تواند به طور چشمگیری شلوغی را کاهش دهند  و ان امکان را فراهم می‌کنند تا از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کند و بهره‌وری را در دفتر به حداکثر برساند. این نوع مبلمان همه‌کاره است و به شما فضای کافی برای کار می‌دهند.

با بسیاری از گزینه‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار، می‌توانید هر چیزی از میزهای قابل‌افزایش تا قفسه‌های مدولار را خریداری کنید و فضای بیشتری را در دفتر ایجاد کنید. یکی از مزایای کلیدی مبلمان کم‌جا این است که به ویژه برای فضاهای اداری کوچک مفید هستند. بنابراین اگر در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال با فضای محدودی مواجه هستید، می‌توانید مبلمان حجیم را با نوع خاصی از مبلمان کم‌جا جایگزین کنید و اتاق خود را جادارتر کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی اتاق مدیریت کوچک

 

 

از پارتیشن های اداری مدولار استفاده کنید

پارتیشن‌های اداری مدولار مانند دیوارهای شیشه‌ای قابل جدا شدن، پارتیشن‌های قابل‌تنظیمی هستند که برای تقسیم و تخصیص فضا در دفتر استفاده می‌شوند. این پارتیشن‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، حریم خصوصی را در محل کار ارتقا می‌دهند، سر و صدا را حذف می‌کنند و جذابیت خیلی خوبی به دفتر شما می‌بخشند و یکی از پرکاربردترین موارد در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال محسوب می‌شوند.

با این حال، بهترین ویژگی پارتیشن‌های دیواری اداری مدولار، قابلیت حمل است. آنها را می‌توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد و آنها را برای ایجاد یک فضای اداری مینیمالیستی مناسب می‌کند.

بنابراین به جای داشتن پارتیشن‌های دیواری ثابت در دفتر خود، می‌توانید پارتیشن‌های اداری موقت را نصب کنید و در مواقعی که به آنها نیاز ندارید، آنها را حذف کنید. این پارتیشن‌‌های اداری مدرن نسبتاً ارزان‌‌تر از دیوارهای اداری سنتی هستند، بنابراین به شما در صرفه‌جویی در هزینه ‌ها نیز کمک می‌کنند.

 

در طراحی دفتر اداری مینیمال موارد مشابه را جفت کنید

برای اینکه طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال جذابی داشته باشید پیشنهاد می‌شود از این ایده استفاده کنید و هر اقلامی در دفتر خود را به صورت جفت مرتب کنید. برای مثال، اگر وسایل زیادی اعم از لوازم‌التحریر مانند خودکار، یادداشت، منگنه و غیره دارید، می‌توانید آن ‌ها را در دسته «لوازم التحریر» با هم جفت کنید. یا اگر باند، دستمال‌کاغذی یا سایر موارد مرتبط با کمک‌های اولیه دارید، می‌توانید آنها را در دسته «ایمنی» جفت کنید. به طور مشابه، کتاب‌‌ها، مجلات و روزنامه‌‌ها را می‌‌توان در دسته «خواندنی‌ها» دسته‌بندی کرد.

می‌توانید با ایجاد لیستی از تمام موارد مهمی که به صورت روزانه استفاده می‌کنید شروع کنید و برای آنها جفت ایجاد کنید. جفت کردن اقلام مشابه با هم و ایجاد یک فضای اختصاصی، یافتن آنها را در دفعات بعدی که به آن نیاز دارید آسان‌تر می‌کند.

 

در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال وسایلی که باعث ایجاد شادی می شوند را در فضای کار خود نگه دارید

گاهی اوقات بسیاری از افراد، در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال خود را از وسایل زیادی پر می‌کنند که فکر می کنند ممکن است آنها را خوشحال کند. از طرف دیگر، این کار در نهایت  باعث انباشته شدن چیزهای غیرضروری زیادی می‌شود که ممکن است حواس شما را از کارتان دور کرده و دفتر کار را نیز به‌هم‌ریخته و شلوغ نشان ‌دهد.

برای رهایی از این مشکل، پیشنهاد می‌شود که فقط چیزهایی را حفظ کنید که «شادی را به ارمغان می‌آورند». این موضوع به همان اندازه که ساده به نظر می‌رسد، توصیه بسیار خوبی است که در هنگام طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال ، بسیاری از وسایل غیرضروری را خارج کرده و سعی کنید فضای کار خود را خلوت و به دور از آشفتگی نگه دارید.

آیا دیواری پر از قاب‌های بی‌شماری دارید که حتی به آنها نگاه نمی‌کنید؟ یا کتاب هایی که کسی به شما هدیه داده است اما به زودی حوصله خواندن آنها را ندارید؟ از خود بپرسید “آیا آنها برای من شادی می‌آورند؟” اگر پاسخ منفی است، می‌توانید آنها را بدون فکر بیشتر با مواردی که مفیدتر هستند جایگزین کنید. به این ترتیب، می‌توانید موارد مشابه زیادی را در دفتر خود پیدا کنید و از شر چیزهایی که برای شما شادی‌آور نیستند خلاص شوید.

خلاصه مطلب

استفاده از نکاتی که در بالا اشاره شد به شما کمک می‌کند تا در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال هوشمندانه‌تر عمل کنید و استفاده از این نکات به شما و کارمندانتان کمک می‌کند تا از شلوغی در محل کار خود کم کرده و بهره‌وری را افزایش دهید. درواقع هرچه طراحی فضای اداری و دفتر کار منظم‌تر و بدون آشفتگی باشد، کارکنان تمرکز بیشتری بر روی کارها خواهند داشت و احساس شادی و موفقیت بیشتری نیز برای مجموعه به ارمغان می‌آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *