طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس

اگر می خواهید طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس داشته باشید و از بهترین طرح و متریال برای طراحی غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید، حتما در  این بخش با ما همراه بمانید تا بهترین تیم طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس را به شما معرفی کنیم.

نمایشگاه های بین المللی، فرصتی عالی را برای شرکت ها و کسب و کارها فراهم می کنند تا برند و مزیت های خود را در بازاری وسیع به نمایش بگذارند و شبکه شرکای تجاری خود را در مناطق جدید توسعه دهند.

امسال، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی میدکس – MIDEX 2022 در تاریخ 19 تا 22 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و صدها شرکت صنعتی و متخصص را گرد هم می آورد.

با حضور در نمایشگاه بین المللی میدکس می توانید، برند و مزیت رقابتی خود را در یک بازار جدید تبلیغ کنید، مشتریان و دیدگاه های آنها را بشناسید، فروش و قراردادهای بین المللی خود را افزایش دهید، پتانسیل بازار رو به رشد منطقه را کشف کنید و شبکه ای از شرکای تجاری در منطقه بسازید.

نکات کلیدی در رابطه با طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس

مهمترین چیزی که هنگام طراحی غرفه خود باید به خاطر بسپارید این است که تم انتخابی برای غرفه نمایشگاهی باید همیشه با برند و پیامی که می خواهید به بازدیدکنندگان منتقل کنید مرتبط باشد. بنابراین، برای اینکه شرکت کنندگان در نمایشگاه میدکس را به بازدیدکنندگان غرفه تبدیل کنید و تأثیری پایدار و مثبت بر آنها بگذارید، هنگام طراحی غرفه ، از این نکات استفاده کنید:

مخاطب خود را بشناسید

به عنوان یک بازاریاب، باید مخاطب و جامعه هدف خود را به خوبی بشناسید و مورد ارزیابی قرار دهید. بنابراین، با هر تصمیمی که برای طراحی غرفه می گیرید، حتما مخاطب خود را در ذهن داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که خروجی نهایی به شدت با نیاز و علایق مخاطبین، هماهنگ است.

احساسی را که می خواهید بازدیدکنندگان درک کنند را تعریف کنید

دوست دارید افرادی که از غرفه بازدید می کنند در هنگام دور شدن چه احساسی نسبت به غرفه شما داشته باشند ,هیجان زده، آرام یا قابل اعتماد؟
بنابراین حتما این موضوع را در هنگام طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس در نظر بگیرید و از نگاه بازدید کنندگان به غرفه نگاه کنید تا بتوانید بهترین طرح را برای غرقه خود در نظر بگیرید.

به بازدیدکنندگان گزینه هایی برای تعامل با برند یا تیم خود بدهید

با در نظر گرفتن مخاطبان خود، چندین راه را در نظر بگیرید که آنها می توانند با تیم شما تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، در حالی که اولین هدف شما ممکن است این باشد که همه چیز را در غرفه خود دیجیتالی کنید، اما همه به یک تجربه دیجیتال محور پاسخ نمی دهند.

بهتر است برخی از فعالیت های آنالوگی را برای بازدید کنندگانی در نظر بگیرید که یا از فناوری آگاه نیستند یا فقط می خواهند فرصتی برای قطع ارتباط داشته باشند.

نکات کلیدی در رابطه با طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس

از 3 رنگ روشن برای جلب توجه به غرفه خود استفاده کنید

رنگ های روشن می توانند حال و هوای بسیار خوبی را برای نمایشگاه شما ایجاد کرده و برند شما را فوراً برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص کنند. بهتر است در هنگام طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس، از رنگ ‌هایی با کنتراست بالا استفاده کنید تا بر برخی عناصر نمایشگر تأکید کرده و پیام‌ های مهم را برجسته کنید.

به طور کلی، هنگام طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس از انتخاب رنگ ها برای برجسته کردن نمایشگاه تجاری خود، یک قانون خوب این است که با 3 رنگ شروع کنید و از قانون طراحی 60٪ – 30٪ – 10٪ پیروی کنید. این قانون می گوید:

• رنگ اصلی خود را در 60 درصد از فضا استفاده کنید. این رنگ عناصر مختلف طراحی شما را متحد می کند.
• رنگ ثانویه خود را به 30 درصد از فضا اضافه کنید. این رنگ کنتراست ایجاد می کند و به ایجاد علاقه بصری کمک می کند.
• رنگ تاکیدی را به 10 درصد آخر طرح خود اعمال کنید. این رنگ به شما کمک می کند تا بر عناصر مهم، گرافیک و متن تأکید کنید.

بیشتر بخوانید : اجرا و طراحی غرفه در نمایشگاه متافو

از نورپردازی برای جذب بازدیدکنندگان استفاده کنید

موفق ترین غرفه های نمایشگاهی، از نورپردازی به روش های مختلف استفاده می کنند که اولین مورد، جذب بازدید کننده است. زمانی که به شکل کاملا هوشمندانه از نوار LED، نورهای بالا و چراغ های متحرک استفاده می کنید، نور پردازی به طور پراکنده در سراسر غرفه قرار می گیرد و می توانید از این ابزار برای جلب توجه بازدید کنندگان بالقوه خود بهره مند شوید.

از هدایای هدفمند و خلاقانه استفاده کنید

شرکت کنندگان تفاوت بین هدایایی را که برای جلب توجه خریده اید با اقلامی که با برند شما مرتبط هستند را می دانند. بنابراین اگر قصد دارید یک یادگاری و هدیه به بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی خود تقدیم، کنید حتما در رابطه با با آن فکر کنید و یک هدیه کاملا هدفمند و هوشمندانه که معرف برند و کسب و کار شما باشد را در نظر بگیرید.

کارکنان غرفه خود را به خوبی آموزش دهید

هیچ چیز مانند مشکلات فنی و کارکنان آموزش ندیده یک تجربه عالی از غرفه داری را خراب نمی کند. بنابراین اگر تیم غرفه شما نمی داند که چگونه با تجهیزاتی که تنظیم کرده اید کار کنند یا در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند و چه زمانی باید انجام دهند، بی اطلاع هستند، ممکن است بازدیدکنندگان شما با برداشت های منفی از غرفه خارج شوند.

پس حتما جلسات اموزشی و توجیهی را برای افرادی که قرار است در غرفه نمایشگاهی شما فعالیت کنند، در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید : اجرا و طراحی غرفه در نمایشگاه اینوتکس

کارکنان غرفه خود را به خوبی آموزش دهید

بهترین شرکت برای طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس

اگر کسب و کاری در زمینه طراحی داخلی، معماری، نورپردازی، ساختمان های هوشمند، نمای داخلی، عمومی و فضای باز، خانه های پیش ساخته و مصالح مدرن، ناسیسات، لوازم و متریال دکوراسیون، مبلمان و لوازم مرتبط و فن آوری های مدرن HVAC دارید و می خواهید برند و کسب و کار خود را به جامعه بزرگتری معرفی کنید بهترین پیشنهاد این است که به فکر طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس باشید.

اما برای اینکه طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس به بهترین شکل ممکن اجرا شود و یک غرفه منحصر به فرد و جلب توجه کننده در این نمایشگاه داشته باشید، لازم است که حتما با یک تیم متخصص و با تجریه در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی همکاری کنید.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی غرفه در نمایشگاه میدکس است و می توانید با هر بودجه ای که دارید، بهترین طراحی غرفه نمایشگاهی را از متخصصان خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.
02126401255
02126401272
02126401272

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *