دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه می‌شود، هیچ جهت کلیشه‌ای مشخصی وجود ندارد.

با بزرگ شدن یک دختر، اتاق او میتواند پناهگاه او از دنیای بیرون باشد. چه او یک شاهزاده خانم صورتی دوست داشته باشد یا بیشتر به رنگ‌های تیره و درام علاقه‌مند باشد.

نکته کلیدی این است که فضای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر در دسترس و یک یا دو ویژگی چشمگیر را به‌عنوان نقاط کانونی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه ایجاد کنید تا ظاهری که برای اتاق خواب دخترانه ایجاد می شود، با بزرگ شدن دختر کوچک شما تکامل یابد.

به طور کلی، در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه، باید فضایی منعطف ایجاد کنید که نیازهای متغیر آنها از کودکی تا نوجوانی را برآورده کند. بنابراین منطقی است که اطمینان حاصل کنید که اقلام بزرگ مانند تخت خواب، کمد لباس و قفسه ها، هم با گذشت زمان از مد افتاده نشوند و هم مقاومت خود را به بهترین شکل ممکن، حفظ کنند.

بنابراین اگر می خواهید طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و اتاق خوابی زیبا و منحصر به فرد و در عین حال کاربردی برای دختران خود ایجاد کنید، حتما از نکات این بخش استفاده کنید.

 

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب دخترانه

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون داخلی را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

 

نکات کاربردی برای طراحی

برای اینکه بتوانید بهترین چیدمان و دکوراسیون را برای اتاق خواب دخترانه ایجاد کنید لازم است حتما برنامه ریزی دقیقی در رابطه با این موضوع داشته باشید و موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت یک طراحی جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ایجاد کنید.

در زیر به تعدادی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه کنید، اشاره کرده ایم:

مبلمان رنگارنگ را با هم ترکیب کنید

مبلمان رنگارنگ را با هم ترکیب کنید

همه بچه‌ها عاشق رنگ هستند، پس چه جایی بهتر از اتاق خواب خودشان تا رنگین کمانی از رنگها را تزریق کنیم؟ استفاده از مبلمان مدرن با رنگ های جذاب و رنگ‌های مکمل، میتواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را دنج و همچنین نشاط ‌آور کند. شما میتوانید رنگ مبلمان را با اکسسوریها و آثار هنری رنگارنگ نصب شده در قاب های نقاشی شده کامل کنید.

از رنگهای پاستلی استفاده کنید

از رنگهای پاستلی استفاده کنید

وقتی صحبت از انتخاب رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می‌شود، احتمالاً رنگ صورتی انتخاب اصلی است. بنابراین، با ترکیب این رنگ دخترانه و زیبا با سایر رنگهای پاستلی و ملایم، کمی اصالت به ظاهر اتاق اضافه کنید تا ظاهری شاداب تر برای اتاق خواب دخترانه ایجاد شود. به عنوان مثال، رنگ آبی ملایم با استفاده از لوازم جانبی فلزی و کاغذ دیواری با ویژگی چاپ هندسی، به‌روزرسانی جذابی ایجاد می‌کند و جلوه‌ای خاص به اتاق خواب دخترانه می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی پله

دیوارها را با برچسب و استیکر جذاب تر کنید

دیوارها را با برچسب و استیکر جذاب تر کنید

دختران کوچولو با بزرگ شدن و رسیدن به سن بلوغ، سلیقه خود را تغییر می دهند، بنابراین بهتر است برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه، از پس زمینه ای که به راحتی قابل انطباق است استفاده کنید تا  از این طریق بتوانید قابلیت تغییر در طرح و مدل دیوارها را در آینده برای اتاق خواب دختر نوجوان خود ایجاد کنید.

بهترین پیشنهاد برای این منظور، استفاده از برچسب یا استیکر دیواری است که به راحتی جدا می شوند. بنابراین شما می توانید طرح های رنگین کمانی یا پروانه ای اتاق دخترانه را بعدا با طرحهای ساده تر مثل خال خالی که مورد پسند دختران نوجوان است تغییر دهید بدون اینکه نیاز به تغییر رنگ کلی دیوارها داشته باشید و دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه جوان ایجاد نمایید.

روی یک تخت خواب سرگرم کننده تمرکز کنید

روی یک تخت خواب سرگرم کننده تمرکز کنید

 

با یک تخت خواب مینیمالیستی به شکل خانه، حس فوق العاده ای را به دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تزریق کنید. قاب سقفی شکل وقتی با چراغ های نوری تزئین شود، می تواند به یک ویژگی خیره کننده در اتاق خواب دخترانه تبدیل می شود.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه جدید را با نورپردازی عالی جذابتر کنید

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه جدید را با نورپردازی عالی جذابتر کنید

اتاق خواب دختران خود را به سرزمین عجایب پر از چراغ های چشمک زن تبدیل کنید. در حال حاضر ایده‌های بسیار خوبی برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد، از چراغ‌های رشته‌ای گرفته تا لامپ‌های بستنی شکلی که جذابیت خاصی به اتاق می دهد. همچنین می‌توانید از چراغ هایی که با شکل یک نوشته خاص هستند برای افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه استفاده کنید.

به طور کلی، چه آنها به نور روشن برای انجام تکالیف نیاز داشته باشند یا به یک درخشش دنج برای به خواب رفتن، نورپردازی لایه ای سرگرم کننده، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را برای فضای اتاق خواب دخترانه ایجاد خوهد کرد.

از رنگ بندی تک رنگ استفاده کنید

از رنگ بندی تک رنگ استفاده کنید

استفاده از طرح یا رنگ بندی تک رنگ برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه، یک راه ساده برای ایجاد یک اتاق خنثی است، بدون اینکه به ایده کلیشه ای اتاق خواب سفید پایبند باشید. مثلا میتوانید رنگ مشکی را در یک دیوار مشخص نگه دارید تا اتاق را تحت الشعاع قرار ندهد. اضافه کردن چند لوازم جانبی هوشمندانه مانند اتصالات نور و صندلی تاب دار عروسکی به این معنی است که این فضا می تواند با دختر شما رشد کند. همانطور که او از یک کودک خردسال به یک نوجوان منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

رنگ دیوار را روشن انتخاب کنید

رنگ دیوار را روشن انتخاب کنید

بدون شک این احتمال وجود دارد که دختر شما چیزی جز یک اتاق خواب صورتی روشن آرزو نداشته باشد. سایه مرجانی یا صورتی را انتخاب کنید که میل صورتی او را ارضا کند، اما امیدواریم تا سال‌های نوجوانی او ادامه داشته باشد. این برچسب های دیواری دایره ای طلایی برای تزیین یک دیوار صورتی ساده عالی هستند. با این حال، اگر متوجه شدید که دختر کوچک شما از سایه صورتی دلزده می شود، نگران نباشید، به سادگی برچسب ها را جدا کرده و روی دیوارها را رنگ جدید بزنید.

یک دیوار گالری در اتاق خواب دخترانه ایجاد کنیدیک دیوار گالری در اتاق خواب دخترانه ایجاد کنید

فرقی نمی کند دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را برای چه سن و سالی طراحی می کنید، در هرصورت با یک ایده نمایش دیواری به سبک گالری هنری، کمی شخصیت به فضای خود اضافه کنید. برای دختران جوان‌تر که شخصیت‌های داستانی مورد علاقه‌شان را قاب می‌کنند، نقل قول‌ها یا پوسترها باعث می‌شود که از نظر احساسی بیشتر به فضا جذب شوند.

همینطور برای دختران نوجوان همین امر را می توان در مورد عکس های قاب شده عزیزان گفت. همه چیز این است که مطمئن شوید فضا منعکس کننده شخصیت در حال رشد آنها است.

فضای ذخیره سازی هوشمندانه برای لباس، اسباب بازی و موارد دیگر اضافه کنید

دختران معمولا با وسایل زیادی همراه هستند، بنابراین قرار دادن فضای ذخیره‌سازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب بسیار ضروری و مهم است. قفسه ‌هایی را در طاقچه ‌هایی با درهای مسطح و کشویی بسازید تا آنچه در پشت آن نهفته است پنهان کنید. قفسه های پشت تخت به عنوان یک میز کنار تخت قرار می گیرند و فضایی را برای کتاب و کفش فراهم می کنند. اگر زمان خرید تخت جدید فرا رسیده است، بهتر است تختی بخرید که در زیر آن کشوهایی قرار دارد.

 

50 عکس جدید و ترند صرفا جهت ایده برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *