طراحی دکوراسیون آشپزخانه

اگر جز افرادی هستید که از آشپزی کردن لذت می برید، به راحتی می توان نتیجه گرفت که آشپزخانه یکی از کاربردی ترین قسمت های خانه شماست و دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برای شما برخوردار است. زیرا اگر چیدمان و طراحی دکوراسیون آشپزخانه مطابق با سلیقه و نظر شما نباشد، ممکن است انجام کارهای روزمره آشپزخانه و فعالیت در آشپزخانه برایتان خسته کننده شود.

به طور کلی، در طراحی آشپزخانه، اولویت شما نباید فقط رنگ و ویژگی های تزئینی باشد. در واقع، به همان اندازه که این موارد بسیار مهم است، موارد دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، جهت رفت و آمد آشپزخانه، کابینت ها، محل قرارگیری وسایل پرکاربرد در آشپزخانه، موقعیت لوازم خانگی و استفاده از فضا در دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

بنابراین اگر می خواهید بهترین و کاربردی ترین دکوراسیون را برای آشپزخانه خود داشته باشید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با نکات کلیدی و مهم در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شوید و بهترین و تخصصی ترین تیم فعال در زمینه طراحی دکوراسیون را بشناسید.

معرف بهترین تیم طراحی داخلی برای  آشپزخانه:

 

اگر به فکر طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک هستید و یا می خواهید طراحی کابینت آشپزخانه پنجره دار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید یا طراحی آشپزخانه کوچک خود را بهتر انجام دهید، بهترین پیشنهاد این است که از نظر، تجربه و تخصص افراد فعال در زمینه طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون کمک بگیرید و مطمئن باشید با این کار، هم در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و هم در نهایت از نتیجه کار فوق العاده راضی خواهید بود.

تیم متخصص و حرفه ای فعال در شرکت خاک پی خانه، با تجربه و تخصصی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی دارند می توانند به شما در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و یا سایر قسمت های خانه کمک کنند. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان متخصص و با تجربه این تیم صحبت کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

 

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

نکاتی که باید قبل از انجام دکوراسیون آشپزخانه خود بدانید:

 

در ادامه، لیستی از چند ایده و نکته وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید یا به دکوراتور داخلی خود پیشنهاد دهید. این ایده ها و نکات در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کمک می کنند تا فضای آشپزخانه شما چند درجه ارتقاء پیدا کرده و ظاهر جدیدی از نظر کاربردی به این فضا می بخشد.

  • فضای آشپزخانه را به درستی چیدمان کنید:

از آنجایی که برای طراحی داخلی فضای آشپزخانه بیشتر به این موضوع می پردازند که چگونه می توانید در آنجا کار کنید، بهتر است برای فضایی که دارید، چیدمان خوبی طراحی کنید. اگر می خواهید طراحی آشپزخانه را از ابتدا انجام دهید، سوالات زیادی وجود دارد که باید از خود بپرسید. از جمله:

• جهت رفت و آمد آشپزخانه کجاست؟
• لوازم آشپزخانه کجا باید قرار گیرند؟
• آیا رنگ آشپزخانه با سلیقه من مطابقت دارد؟
• اندازه کابینت چقدر بر فعالیت های من در آشپزخانه تأثیر می گذارد؟
• ابزار و لوازم پرکاربرد آشپزخانه کجا باید باشد؟

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه هستید، باید مکان مناسبی برای اجاق گاز، سینک ظرفشویی، کابینت و موارد دیگر پیدا کنید. هدف این است که تا حد امکان چیزهای زیادی در دسترس داشته باشید تا برای همه چیزهایی که نیاز دارید در آشپزخانه قدم نزنید. محل آماده سازی، بخش های پخت و پز، بخش شستشو، و بخش ذخیره سازی همه باید به دقت برنامه ریزی شوند.

  • نورپردازی آشپزخانه مهم است:

اگرچه کاربردی بودن وسایل و فضا در آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما با این حال، ظاهر آشپزخانه نیز به همان اندازه مهم است. نورپردازی مناسب آشپزخانه باید در ابتدای طراحی آشپزخانه انجام شود و لامپ ها در هنگام طراحی آشپزخانه، به بهترین شکل ممکن تعویض شوند.

در واقع، استفاده استراتژیک از نورهای محیطی و قابل تنظیم و همچنین استفاده از لوسترهای زیبا و مطابق با سبک طراحی آشپزخانه در بالای کانتر یا میز ناهارخوری نیز تاثیر بسیار زیادی در افزایش زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خواهند داشت. البته لازم است در مورد نحوه قرار دادن نور در فضای آشپزخانه استراتژیک باشید. زیرا داشتن یک آشپزخانه با نور خوب بسیار آرامش بخش است و کمک می کند تا فضا را مرتب نشان دهید.

  • بخشی از دیوارهای آشپزخانه را تزئین کنید:

در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه لازم است تمام جزئیات را در نظر بگیرید. اگر قسمتی از دیوار آشپزخانه خالی است یا چیزی روی آن آویزان نیست، باید برای آن کاری انجام دهید. می توانید از ایده های زیبا و خاصی رای این قسمت استفاده کنید.

به عنوان مثال، از طرح های کاغذدیواری زیبا استفاده کنید، یک شلف زیبا با وسایل دکوری زیبا قرار دهید. نمایش تخته های غذاخوری، سینی های سرو و قاب های زیبا متناسب با تم آشپزخانه نیز از دیگر پیشنهادهای عالی برای زیباتر کردن فضای آشپزخانه هستند.

  • تم چوبی را برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن انتخاب کنید:

چوب یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن یا کلاسیک است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و ظاهر گرم و صمیمی را برای فضای آشپزخانه ایجاد می کند. در واقع، ساخت لوازم جانبی و طرح های چوبی، آشپزخانه شما را منحصر به فرد و مد روز می کند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه، حتما بخشی از کابینت را به رنگ چوب انتخاب کنید و یا اینکه از تخته های سرو چوبی و سایر لوازم دکوری چوبی در طراحی و دیزاین آشپزخانه استفاده کنید تا زیبایی و خاص بودن را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

  • رنگ مناسبی را برای طراحی کابینت آشپزخانه انتخاب کنید:

در هنگام انتخاب رنگ کابینت، حتما نور طبیعی موجود در آشپزخانه را در نظر بگیرید و با توجه به این موضوع، بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را انتخاب کنید. اگر فضای آشپزخانه در قسمت تاریک خانه قرار دارند، استفاده از کابینت‌های رنگ روشن، نور را به آشپزخانه منعکس می‌کنند و باعث می‌شود این فضا بزرگتر احساس شوند.

از طرف دیگر، اگر آشپزخانه شما در یک فضای پر نور و رو به جنوب قرار دارد، کابینت با رنگ تیره نه تنها کاملاً مناسب هستند، بلکه ممکن است در واقع آشپزخانه را صمیمی تر کنند.با این حال، انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه فقط به نور وابسته نیست. بلکه به سلیقه نهایی شما و طراحی که برای آشپزخانه در نظر دارید، بسنگی خواهد داشت.

در نهایت، رنگ کابینت آشپزخانه شما در حالت ایده آل باید منعکس کننده رنگ هایی باشد که در جاهای دیگر خانه شما استفاده می شود. در واقع، اگر طراحی کابینت آشپزخانه بتواند مضامین و طرح‌های بقیه اتاق‌ها را منعکس کند، خانه شما منسجم‌تر خواهد شد و در مجموع طراحی بهتر و زیباتری خواهد داشت.

  • کانتر آشپزخانه را در نظر بگیرید:

در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه، علاوه بر اینکه لازم است از متریال باکیفیت برای طراحی بدنه و قسمت داخلی کابینت ها استفاده کنید، توصیه می شود مواد مختلفی را که برای ساخت کانتر استفاده می شود را نیز در نظر بگیرید.

شما می توانید گرانیت، سنگ مرمر، کوارتز، ام دی اف و غیره را انتخاب کنید. نکته قابل توجهی که در این رابطه وجود دارد این است که لازم است در انتخاب آن دقت کنید زیرا هر ماده مزایا و معایب خاص خود را دارد. یک طراح باتجربه می تواند بر اساس کاربرد و نیاز شما بهترین گزینه را پیشنهاد دهد.

سخن آخر

امروزه شرکت های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خدمات انجام می دهند. این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما طراحی دکوراسیون داخلی خود را به شرکتی بدهید که با احترام به سلیقه شما و رعایت آن بهترین و زیبا ترین دکوراسیون  را برای شما پیاده سازی و طراحی کند.

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای این حوزه می باشد چراکه با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید بهترین بازسازی را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان :

255 401 26 021

02126401272

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون داخلی پله

طراحی پذیرایی به سبک مدرن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *